99 turbon ja turbottoman erot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

99 turbon ja turbottoman erot

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Tarkoitus olisi jos toi haku onnistuu tuolta Arilta, laittaa auto -83 99 kuntoon ja turbolla, mutta en muista muuta kuin että etu jarrulevyt pitää vaihtaa muistaakseni 9,5":aan (satulakin kait) ja tietysti ruutta pakosarja. Kertokaahan gurut mitä vielä lisäx :?:
9-3.1972
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: 99 turbon ja turbottoman erot

Viesti Kirjoittaja rr »

se93tbo kirjoitti:Tarkoitus olisi jos toi haku onnistuu tuolta Arilta, laittaa auto -83 99 kuntoon ja turbolla, mutta en muista muuta kuin että etu jarrulevyt pitää vaihtaa muistaakseni 9,5":aan (satulakin kait) ja tietysti ruutta pakosarja. Kertokaahan gurut mitä vielä lisäx :?:
Jarruihin ei tarvitse koskea. Jouset, iskarit ja tekniikkapuoli, ei muuta.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Tekniikkapuolelta:
- moottori
- imu- ja pakosarja
- ahdin
- pa-laitteet
- pakoputki
- jouset ja iskunvaimentimet
- kytkimen paineasetelma ja levy
- vaihteisto- ja perävälitykset (jos oikein muistan, niin vm. -80 kaasutin- ja turbomalleissa oli samat välitykset)

Sisältä:
- ratti
- ovi- ja takasivuverhoilut
- istuinten verhous
- ja saattaapa turboissa olla sähköikkunat ja -peilit
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Oli ihan mukava taas haaveilla hallitus sanoi ei, mutta kyllä mä sen 99 vielä hommaan mutta en kyllä ala tekniikkaa vaihtamaan hommaan sitten aidon :cry: :cry: :cry:
9-3.1972
Vastaa Viestiin