t16 ja t8 erot
t16 ja t8 erot
Eli minkälaisia eroja on OG900 t8 vm.88 ja OG900 t16 vm.91? Eli lähinnä sellaisia jota pitää ottaa huomioon vaihtaessa tota t16 tekniikkaa tohon t8 koneen tilalle. Onko ruiskun johtosarjat ihan erilaiset? Lähinnä noi sähköerot kiinnostaa, kun muutenhan pitäisi mennä kohtuu helpolla?
| 9-5 2.3T Sedan Vector 2006 "viirusilmä"|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
Re: t16 ja t8 erot
Johtosarjat ovat täysin erilaiset. LH-Jetronicissa tai Lucasissa on johtoa arviolta 10-kertaisesti K-jettiin verrattuna.
Helpoimmalla pääsee, kun riisuu johtosarjan moottorin mukana siirrettäväksi tuohon T8:iin.
Homman nimi selviää, kun haet esille molempien systeemien sähkökaaviot.
Helpoimmalla pääsee, kun riisuu johtosarjan moottorin mukana siirrettäväksi tuohon T8:iin.
Homman nimi selviää, kun haet esille molempien systeemien sähkökaaviot.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Re: t16 ja t8 erot
Selvä homma. Noin tein tohon toiseen kun vaihdoin kaasarikoneen ruiskuksi. Ei ole onneksi iso homma. Sitten seuraava kysymys: Mitäs konttorilla sanoo tohon vai sanooko mitään, jos laittaa katin putkeen suosista?
| 9-5 2.3T Sedan Vector 2006 "viirusilmä"|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
Re: t16 ja t8 erot
Katti putkeen ja elimenluovuttajn paperit mukaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)