t16 ja t8 erot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
arcti
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 21:35
Paikkakunta: Kokkola

t16 ja t8 erot

Viesti Kirjoittaja arcti »

Eli minkälaisia eroja on OG900 t8 vm.88 ja OG900 t16 vm.91? Eli lähinnä sellaisia jota pitää ottaa huomioon vaihtaessa tota t16 tekniikkaa tohon t8 koneen tilalle. Onko ruiskun johtosarjat ihan erilaiset? Lähinnä noi sähköerot kiinnostaa, kun muutenhan pitäisi mennä kohtuu helpolla?
| 9-5 2.3T Sedan Vector 2006 "viirusilmä"|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: t16 ja t8 erot

Viesti Kirjoittaja Svc »

Johtosarjat ovat täysin erilaiset. LH-Jetronicissa tai Lucasissa on johtoa arviolta 10-kertaisesti K-jettiin verrattuna.
Helpoimmalla pääsee, kun riisuu johtosarjan moottorin mukana siirrettäväksi tuohon T8:iin.

Homman nimi selviää, kun haet esille molempien systeemien sähkökaaviot.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
arcti
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 21:35
Paikkakunta: Kokkola

Re: t16 ja t8 erot

Viesti Kirjoittaja arcti »

Selvä homma. Noin tein tohon toiseen kun vaihdoin kaasarikoneen ruiskuksi. Ei ole onneksi iso homma. Sitten seuraava kysymys: Mitäs konttorilla sanoo tohon vai sanooko mitään, jos laittaa katin putkeen suosista?
| 9-5 2.3T Sedan Vector 2006 "viirusilmä"|
| 9000 CSE Jubilee 1997 *myyty*|
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: t16 ja t8 erot

Viesti Kirjoittaja Jope »

Katti putkeen ja elimenluovuttajn paperit mukaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin