Ruskea 99 kävi katsastuksessa eilen :[[[[[[
Ruskea 99 kävi katsastuksessa eilen :[[[[[[
---------------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eihän tuo nyt hyvä Saab Kuusakoskelle muutaman reiän takia!
Kuvien perusteella on vaan aika ikävästi päässyt ruoste jo kiinni koriin, mutta ei kannata heittää saapasta sulattoon. Jos vaivaudut kyselemään korjausten hintaa kehä III:sen ulkopuolelta, niin uskallanpa luvata, että hinta tippuu merkittävästi ja melkeinpä senkin, että mitä kauemas menee sitä enemmän. Toki rajansa silläkin.
Jos itse et halua tuota korjausprojektia tehdä, niin varmasti ryhdikkään oloinen ja siisti Saab löytää uuden kodin hitsausmahdollisuudet omaavalta harrastajalta.
Noita kun ei enää tehdä uusia
Kuvien perusteella on vaan aika ikävästi päässyt ruoste jo kiinni koriin, mutta ei kannata heittää saapasta sulattoon. Jos vaivaudut kyselemään korjausten hintaa kehä III:sen ulkopuolelta, niin uskallanpa luvata, että hinta tippuu merkittävästi ja melkeinpä senkin, että mitä kauemas menee sitä enemmän. Toki rajansa silläkin.
Jos itse et halua tuota korjausprojektia tehdä, niin varmasti ryhdikkään oloinen ja siisti Saab löytää uuden kodin hitsausmahdollisuudet omaavalta harrastajalta.
Noita kun ei enää tehdä uusia

96 V4 -75
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
juu joo kävin kattomassa 99ä.Ei ne vauriot kauheen pahoja ole kotelot olisi uusittava ,ehkä korjauspalalla,takakontin reikä vaatii tankin tiputtamisen,koska reikä on pannan kiinnityksen kohdalla,lokareita en kauheen tarkasti katsonut.Muuten auto on siisti ja lienee tekniikkakin kunnossa kun ei siitä merkintää ollut tullu.Syy miksi en hommaan ruvennu
oli ,korjaus vaatii paljon aikaa ja tulee sitä kautta kalliiksi mutta jos itselleen tekee niin aikahan ei maksa mitään.
oli ,korjaus vaatii paljon aikaa ja tulee sitä kautta kalliiksi mutta jos itselleen tekee niin aikahan ei maksa mitään.
Re: Ruskea 99 kävi katsastuksessa eilen :[[[[[[
Minun näkökulmasta olet kyllä joutunut osittain myös olosuhteiden uhriksi. Valkoista tuplistani kopistellut katsastusmies naputteli pohjaa hyvin varovasti vasaran näköisellä työkalulla. Oikein herkistyin kun huomasin miten hellästi hän suhtautui vanhan auton pohjaan. Hyvä niin, kyllä minunkin autoni helmoihin reiät rautakangella saa, uskoisin, sen verran ohutta se pelti on paikoitellen siellä.MarkoL kirjoitti: Kaikki vaikutti hyvältä, kunnes auto nostettiin ylös. Otettuaan
noin puolenmetrin mittaisen, painavan oloisen rautatangon pätkän,
katsastusmies alkoi paiskia pohjaa.
On tietysti kaksipiippuinen juttu onko se hyvä vai huono, että katsastusmies paiskoo auton helmat rikki. Tavallaan se on kivaa jos setä katsoo jonkun kohdan sormien läpi, mutta se kostautuu sitten seuraavana vuonna, jos kohdalle sattuukin tarkka setä, repii kahden vuoden aikana muhineet kohdat auki ja korot päälle => 2-3 kertainen työmäärä.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)