Apuva hukkaportin kanssa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Apuva hukkaportin kanssa

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

Joo'o voihan vi***u on meinaan hukka portti jumissa :cry: oisko mitää keinoo saaha sitä vetreeks vai pitääks repii koko hemmetin turbo ulos ja purkaa osiks. :? Ja autohan oli 900 t8 ic
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jumii auki vai kiinni? No, ota hukkaportin vivusta sokat pois ja aktuaattorin tanko irti, remppaa vipua edestakaisin ja akselillaan sisään-ulos senverta kun välystä on.. auttaa monesti tilapäisapuna, jopa kauemminkin(minulla vuoden).

Edit: Jos teet yläkautta, ota akku tieltä pois.. huomattavasti lisää tilaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

Mites uskaltaaks sinne mennä tunkee jotai crc:tä tai tollasta aattelin vaa ettei syty palaa. Jumissa eli ihan sika jäykkä. Joo kyllähä mie sitä jo vähä ränkkäsin ees taas (turbo kuumana tietty ku tarpeeks tyhmä on :twisted: ) ja siin sit kypsy muutkii ku hermot :( ja vähä se löysty mut jumis se on silti. Oisha toi kiva saaha liikkuu ku on vähä ikävä ajella ku kolmen tonnin jälkee rupee paineet olee yli keltasen :?
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

DyhWe kirjoitti:Mites uskaltaaks sinne mennä tunkee jotai crc:tä tai tollasta aattelin vaa ettei syty palaa. Jumissa eli ihan sika jäykkä. Joo kyllähä mie sitä jo vähä ränkkäsin ees taas (turbo kuumana tietty ku tarpeeks tyhmä on :twisted: ) ja siin sit kypsy muutkii ku hermot :( ja vähä se löysty mut jumis se on silti. Oisha toi kiva saaha liikkuu ku on vähä ikävä ajella ku kolmen tonnin jälkee rupee paineet olee yli keltasen :?
Jos paineet on kolmen tonnin jälkeen yli keltaisen(mutta alle rajoitintapin), niin sittenhän ryhdytään vasta suunnittelemaan paineiden nostoa.. ;)

Ei vaan, hillityssä määrin voit käyttää crc:tä/tms. se kyllä ahtimen lämmetessä haihtuu pois ennenkuin syttyy tuleen. Luultavasti hukkaportin akseli on väljäksi kulunut ja siellä on välissä karstaa/yms. ylimääräistä.. niitä liuotellen crc:llä ja kuivaillen paperilla ylimääräiset valuvat ahtimen ulkopuolelta pois ennen lämpimäksi käyttöä niin ei tarvitse palamista pelätä(korkeintaan kitkerää hajua).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

No ei siin mitää jos ne pysys siin mutta ku ne hyppää seuraavan puolen tonnin aikana reiluun puoleen väliin punasta ja sit hyökkää rajotin pelii :lol:
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

Doddii nyt se pelittää. Olin tossa ulkona "lievän" masokismin ja suomalaisen sisun avulla (joka vie vaikka läpi harmaan kiven ku ei sitä tajuu kiertää) vatkasin sitä hukkaporttii ees taas. Kyllähä se parin tunnin ja monen kirosanan jälkee rupes vetristyy. Mutta nyt kun se toimii ni jäi vaa haikeena mielee se kiihtyvyys mikä tuli korkeempien paineitten mukana :cry: No ens kesänä sitte apc-boksin kimppuu :twisted:
Vastaa Viestiin