Apuva hukkaportin kanssa
Apuva hukkaportin kanssa
Joo'o voihan vi***u on meinaan hukka portti jumissa
oisko mitää keinoo saaha sitä vetreeks vai pitääks repii koko hemmetin turbo ulos ja purkaa osiks.
Ja autohan oli 900 t8 ic
Jumii auki vai kiinni? No, ota hukkaportin vivusta sokat pois ja aktuaattorin tanko irti, remppaa vipua edestakaisin ja akselillaan sisään-ulos senverta kun välystä on.. auttaa monesti tilapäisapuna, jopa kauemminkin(minulla vuoden).
Edit: Jos teet yläkautta, ota akku tieltä pois.. huomattavasti lisää tilaa.
Edit: Jos teet yläkautta, ota akku tieltä pois.. huomattavasti lisää tilaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Mites uskaltaaks sinne mennä tunkee jotai crc:tä tai tollasta aattelin vaa ettei syty palaa. Jumissa eli ihan sika jäykkä. Joo kyllähä mie sitä jo vähä ränkkäsin ees taas (turbo kuumana tietty ku tarpeeks tyhmä on
) ja siin sit kypsy muutkii ku hermot
ja vähä se löysty mut jumis se on silti. Oisha toi kiva saaha liikkuu ku on vähä ikävä ajella ku kolmen tonnin jälkee rupee paineet olee yli keltasen 
Jos paineet on kolmen tonnin jälkeen yli keltaisen(mutta alle rajoitintapin), niin sittenhän ryhdytään vasta suunnittelemaan paineiden nostoa..DyhWe kirjoitti:Mites uskaltaaks sinne mennä tunkee jotai crc:tä tai tollasta aattelin vaa ettei syty palaa. Jumissa eli ihan sika jäykkä. Joo kyllähä mie sitä jo vähä ränkkäsin ees taas (turbo kuumana tietty ku tarpeeks tyhmä on) ja siin sit kypsy muutkii ku hermot
ja vähä se löysty mut jumis se on silti. Oisha toi kiva saaha liikkuu ku on vähä ikävä ajella ku kolmen tonnin jälkee rupee paineet olee yli keltasen
Ei vaan, hillityssä määrin voit käyttää crc:tä/tms. se kyllä ahtimen lämmetessä haihtuu pois ennenkuin syttyy tuleen. Luultavasti hukkaportin akseli on väljäksi kulunut ja siellä on välissä karstaa/yms. ylimääräistä.. niitä liuotellen crc:llä ja kuivaillen paperilla ylimääräiset valuvat ahtimen ulkopuolelta pois ennen lämpimäksi käyttöä niin ei tarvitse palamista pelätä(korkeintaan kitkerää hajua).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Doddii nyt se pelittää. Olin tossa ulkona "lievän" masokismin ja suomalaisen sisun avulla (joka vie vaikka läpi harmaan kiven ku ei sitä tajuu kiertää) vatkasin sitä hukkaporttii ees taas. Kyllähä se parin tunnin ja monen kirosanan jälkee rupes vetristyy. Mutta nyt kun se toimii ni jäi vaa haikeena mielee se kiihtyvyys mikä tuli korkeempien paineitten mukana
No ens kesänä sitte apc-boksin kimppuu 