-91 T16 ja korkea HC-arvo

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

jcarlson kirjoitti:...
Ystävällisesti kiittää hän, ja on entistäkin enemmän pyörällä päästään näiden antureiden kanssa..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7686
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=

Tuossa jotain omia kokemuksia, kuten huomata saattaa oli lucasin sielunelämä ihan hakuses vielä vuosi sitten...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ihan hyvin tuntuu perus lambdallakin toimivan lucas :)

tai tuo tyhjäkäynnin pieni soutu kyllä on. kävin päästöt katsomassa koneremontin jälkeen ilman kattia ja olivat huippu luokkaa katittomaksi 15 vanhaksi autoksi...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

mikkoimp kirjoitti:ihan hyvin tuntuu perus lambdallakin toimivan lucas :)

tai tuo tyhjäkäynnin pieni soutu kyllä on. kävin päästöt katsomassa koneremontin jälkeen ilman kattia ja olivat huippu luokkaa katittomaksi 15 vanhaksi autoksi...
onko pelannut edelleen ongelmitta ?

mikäs anturi sulla oikeen on ?

kiinnostas kyllä kun tosta omasta roppas lambda ja näyttää olevan kohtuu kalliita uudet...
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja fforslund »

Karjay kirjoitti:
Ronska kirjoitti:Niin ja jos kansi on laitettu, kai osaava korjaaja on myös venat uusinut/hionut ja tehnyt seetit+läppäyksen?
Tällöin siis vuotavan venan voisi melkein unohtaa.
Ruotsin päässä edellinen omistaja oli kansirempan tehnyt, eli satavarma ei siitäkään voi olla. :)

En näistä 16-venaisista sen enempää ole perillä, joten voi olla että menee korjaamohommiksi. Jonkun verran on ollut myöskin seilaavaa tyhjäkäyntiä ts. on tiputellut kiekkoja hetkellisesti aika alas. Lieneekö oire viallisesta lambda-anturista?

Lähden nyt ainakin liikkeelle tulppien vaihdolla ja sen jälkeen siirrytään kovempiin otteisiin.
Tarkasta myös nokkien jako, on mahdollista että pakoventtiilien nokka avautuu liian aikaisin, johti ainakin 2,1.ssä liian korkeaan HC-arvoon tosin vain tyhjäkäynnillä. :?
Vastaa Viestiin