Ystävällisesti kiittää hän, ja on entistäkin enemmän pyörällä päästään näiden antureiden kanssa..jcarlson kirjoitti:...
-91 T16 ja korkea HC-arvo
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
Tuossa jotain omia kokemuksia, kuten huomata saattaa oli lucasin sielunelämä ihan hakuses vielä vuosi sitten...
Tuossa jotain omia kokemuksia, kuten huomata saattaa oli lucasin sielunelämä ihan hakuses vielä vuosi sitten...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
onko pelannut edelleen ongelmitta ?mikkoimp kirjoitti:ihan hyvin tuntuu perus lambdallakin toimivan lucas![]()
tai tuo tyhjäkäynnin pieni soutu kyllä on. kävin päästöt katsomassa koneremontin jälkeen ilman kattia ja olivat huippu luokkaa katittomaksi 15 vanhaksi autoksi...
mikäs anturi sulla oikeen on ?
kiinnostas kyllä kun tosta omasta roppas lambda ja näyttää olevan kohtuu kalliita uudet...
Tarkasta myös nokkien jako, on mahdollista että pakoventtiilien nokka avautuu liian aikaisin, johti ainakin 2,1.ssä liian korkeaan HC-arvoon tosin vain tyhjäkäynnillä.Karjay kirjoitti:Ruotsin päässä edellinen omistaja oli kansirempan tehnyt, eli satavarma ei siitäkään voi olla.Ronska kirjoitti:Niin ja jos kansi on laitettu, kai osaava korjaaja on myös venat uusinut/hionut ja tehnyt seetit+läppäyksen?
Tällöin siis vuotavan venan voisi melkein unohtaa.
En näistä 16-venaisista sen enempää ole perillä, joten voi olla että menee korjaamohommiksi. Jonkun verran on ollut myöskin seilaavaa tyhjäkäyntiä ts. on tiputellut kiekkoja hetkellisesti aika alas. Lieneekö oire viallisesta lambda-anturista?
Lähden nyt ainakin liikkeelle tulppien vaihdolla ja sen jälkeen siirrytään kovempiin otteisiin.
