Saab 90, ensimmäinen autoni.
Joo on noppa ihan kiva peli kaikessa aneemisuudessaankin, 3500km tullut sillä huristeltua ilman ongelmialefa42 kirjoitti:Noppa on loistava, juuri tuli purkuun yksi, ja kyllä sydäntä särkee, pääasia, että päätyvät hyvät osat käyttöön, eikä paaliin korin mukana.

Onkos tuossa purkunopassasi 100% ehjää eli roikkumatonta kattoverhoilua (omassani pieniä roikkuvia kohtia)?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Wow, paljon oon saanu onnitteluja ym
Herra A:lle voisin tokasta, että tahtosinhan mä vaikka minkä saabin mutta ku budjetti ottaa vastaan, ties vaikka joskus ostan 900:n ja sit 9000:n mutta aloitin 90:stä.
Harmi ku en saa mun pippurista kuvia tänne ku ei oo kämpällä nettiä, mutta heti kun tilanne aukeaa ni laitan tänne kuvia.

Herra A:lle voisin tokasta, että tahtosinhan mä vaikka minkä saabin mutta ku budjetti ottaa vastaan, ties vaikka joskus ostan 900:n ja sit 9000:n mutta aloitin 90:stä.

Harmi ku en saa mun pippurista kuvia tänne ku ei oo kämpällä nettiä, mutta heti kun tilanne aukeaa ni laitan tänne kuvia.

Bob Marley - Jamming
Mun Nooppa pitäää semmosta kummaa ääntä about satasen vauhissa, se vähän niinku jurnuttaa, ääni ei oo kovin kova, mut vähän häiritsee. Muuten se kehrää ku kissa
Oiskohan se mahollisesti laakeri ja jos on niin onko se miten hankala omin neuvoin fiksata vai pitääkö viiä johonki liikkeeseen?

Oiskohan se mahollisesti laakeri ja jos on niin onko se miten hankala omin neuvoin fiksata vai pitääkö viiä johonki liikkeeseen?

Bob Marley - Jamming
Vedetään tuo pikkukuva ikäänkuin esimakuna näytille:

Tosi siisti! Suomalainen laatutuote jolla kelpaa ylpeenä ajella
Jos haluat päästä eroon niin nakkaa YV:tä tännepäin..

Tosi siisti! Suomalainen laatutuote jolla kelpaa ylpeenä ajella

Jos haluat päästä eroon niin nakkaa YV:tä tännepäin..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Pyöränlaakeri voi olla yksi äänenlähde, pelkkä renkaan pyörittäminen ei paljoa kerro asiasta. Jos otat auton ilmaan, ota renkaan ylä ja alalaidasta kiinni ja ravistele eri suuntiin, jos laakerissa on välystä, se kyllä tunttuu hyppysissä. Vauhdissa jos renkaiden kääntäminen hiljentää äänen, viittaa silloin pyöränlaakeriin. Laakerin vaihto vaatii prässin poisotettaessa ja paikalleenlaitettaessa, ensiapuna saattaa napamutterin kiristys auttaa, mutta korjaukseksi siitä ei ole ja harvemmin löystyyvät, momentti on kuitenkin n. 320 nm.