http://www.nettiauto.com/2278850
hakekaahan joku siitä petro saab pois.minä kävin tuota katsomassa,mutta oli sen verran laittoa että päätin jättää ostamatta ja kun ei hinnastakaan päästy tuon liikkeen kanssa sopuun.
Petro saab
Re: Petro saab
Tuoko on tosiaan Petro? Onkohan siinä B- vai H-kone?josipan kirjoitti:http://www.nettiauto.com/2278850
hakekaahan joku siitä petro saab pois.minä kävin tuota katsomassa,mutta oli sen verran laittoa että päätin jättää ostamatta ja kun ei hinnastakaan päästy tuon liikkeen kanssa sopuun.
Re: Petro saab
Ahaa,perustelisitko väitteesi?Oletko ajanut matalapuristeista turboautoa jossa on kunnollinen moottorinohjaus yms.oheislaitteet?tomaatti kirjoitti:Jees,7.2 oli puristukset.Nykyään tuollaisilla puristuksilla ei kunnon turbokonetta tee kuin vartille.carimat kirjoitti:Petrohaisulit tuplaveroille ... eikös noiden takalasissa silloin aikanaan noin lukenut tarrassa
Ja kannattaa muistaa nuo petrossa olevat "turbon" männät...eikös se näin ollut
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: Petro saab
b-konehan tuossa oli.takakontissa oli ainakin tulpattu nuo petroolitankin putket.aTO kirjoitti:Tuoko on tosiaan Petro? Onkohan siinä B- vai H-kone?josipan kirjoitti:http://www.nettiauto.com/2278850
hakekaahan joku siitä petro saab pois.minä kävin tuota katsomassa,mutta oli sen verran laittoa että päätin jättää ostamatta ja kun ei hinnastakaan päästy tuon liikkeen kanssa sopuun.
Re: Petro saab
Jos jollaki on petron osille tarvetta niin tällasia osia löytyy tuolta varastosta.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=77517
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=77517
Re: Petro saab
Enpä kyllä ole ajanut,en.Suppari kirjoitti:Ahaa,perustelisitko väitteesi?Oletko ajanut matalapuristeista turboautoa jossa on kunnollinen moottorinohjaus yms.oheislaitteet?tomaatti kirjoitti:Jees,7.2 oli puristukset.Nykyään tuollaisilla puristuksilla ei kunnon turbokonetta tee kuin vartille.carimat kirjoitti:Petrohaisulit tuplaveroille ... eikös noiden takalasissa silloin aikanaan noin lukenut tarrassa
Ja kannattaa muistaa nuo petrossa olevat "turbon" männät...eikös se näin ollut
Jäänyt vaan takaraivoon kaverin katukiihdytys bmw tuolta -80-90 luvun taitteesta,jossa oli erittäin matalat puristukset.Kaasareilla oli tuon auton syöttö ohjattu,ja aika karmea oli ajettavuus ilman ahtoja..
Toisaalta mielestäni ne hienot moottorinohjaus järjestelmät ovat juurikin mahdollistaneet ahdettujen ruttujen noston...
Uskon kyllä että nykyään saa matalapuristeisenkin menemään jouheasti jokatilanteessa nykyisillä moottorinohjaus tsydeemeillä.
Mutta kyllä suunta on ollut kokoajan puristuksien nostoa kohden myös ahdetuissa.