En nyt tiedä itkiskö vai nauraisiko mutta k-jettiin turbolla kokeilin v-poweria, kierrosherkkyys kasvoi ja kuluttaa suhteessa 95 vähemmän. 98 ja 95 pensalla eroa en ole huomannut, kaupungissa imasee kumminkin suht paljon oli siellä sitten mitä tahansa
V-powerilla nyt ainoa ongelmani on ollut se että vilauttelee ce valoa ajoittain, ja yleensä silloin kun kierrokset laskee alle tyhjäkäynnin, eli myös joskus satunnaisesti sammuttaessa on kerkinyt vilahtamaan. Fuel injection system malfunction näyttäisi hieno nimi ohjekirjassa olevan, ei vaan mahdu mun päähäni miten voi kyseinen aihe vaikuttaa polttoaineen suihkutukseen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
eroahan ei ole kuin oktaaniluvussa. Seos ja yhdisteaineet kun ovat noissa kaikissa kutakuinkin samoja vain siinä viinassa on eroa.