Uutta Saabia ahtaaseen pihaan (kuvia)
Sen lampun toimivuuden voi testata laittamalla tuon anturin johdon runkoon. Jos ei vieläkään toimi niin seuraavaksi lamppu syyniin.
Voihan se olla että sulla on mittariston takunen vähän enempiki kärsiny kun mittarivalotkaan ei toimi tai sitten liitin irti.
Jos toimii niin sitten anturi vaihtoon.
Eipä kai toi niin tavatonta olisi jos myytävästä autossa olisi anturin johto vahinkossa "irronnu", kun eihän tuon ö.p.valon syttymistä monikaan huomaa startin yhteydessä katsoa.
Voihan se olla että sulla on mittariston takunen vähän enempiki kärsiny kun mittarivalotkaan ei toimi tai sitten liitin irti.
Jos toimii niin sitten anturi vaihtoon.
Eipä kai toi niin tavatonta olisi jos myytävästä autossa olisi anturin johto vahinkossa "irronnu", kun eihän tuon ö.p.valon syttymistä monikaan huomaa startin yhteydessä katsoa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
pensa on oiva tarran liimojen irrotukseen mutta kovin tuoreelle maalipinnalle se ei ole suositeltavaa. sillä kun aikansa hankaa niin pitäs irrota. tinnerissä kun ei ole rasvaa niin liima jää aina vaan uudestaan kiinni kun tinneri haihtuu,kun taas pensassa on rasvaa joka estää uudelleen tarttumista.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
itte juottelin kans kantoihin suoraan. sähköt otin vasemmasta etuparkista.tetammi kirjoitti:Ne lamput sitten kannattaa kattoa mittarilla, viime viikolla vaihdoin mittarivalot serkun(yks käännytetty lisääHaza kirjoitti:Voi olla mittariston runko niin sulanut ettei sen takia saa polttimot kontaktia, näin oli pikkusiskon satkussa. En kehtaa kertoa miten korjattiin) satkuun ja molemmat polttimot näytti ehjältä mutta eivät silti toimineet.
Yks purkkapatentti on ottaa noi kannat irti ja juottaa niihin johdot, uudemmissa kannoissa on kontaktipinnat myös ulkopinnoissa.
Täytyy vaan muistaa irroittaa alkuperäset kontaktit mittarin taustasta ja teipata ne ettei nouse käry.
Itse kytkin noi piuhat mankkarin sähköin.
Ei ehkä mikään hifi-ratkaisu mutta käyttöpelissä paljon mukavempi vaihtoehto kuin pimeä mittaristo ja ennen kaikkea nopea ja helppo.
Onnee satkulle
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
EDIT: ja arvatkaa muistinko rapsutella loput kalvot pois ennen tulille laittoa
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
anturinjohto irti/poikki?lefa42 kirjoitti:Mutta siis anturi ei voi oireilla (tai siis miksei voisi) siten, että olisi sammuksissa jatkuvasti.
Tai sitten tässä yksilössä on niin kovat öljynpaineet, ettei tartte valoa paikalla ollessankaan
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Öljynpainevalo ei tarvii mittaristoon kuin plussan. Maathan tulee tietysti moottorista, kun painekello maadoittaa alhaisella paineella liittimen moottoriin...JL kirjoitti:Tohon öljynpaineen valoon että kannattaa tarkistaa se maadoituspiste sieltä syylärin alta... Kaverin satkussa rupes laturin valokin toimimaan rassauksen jälkeen...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Noniin, eipä ole vielä tullut edes tutkittua tuota asiaa, öljynpinta ei ainakaan laske, eli suurta vahinkoa tuon valon olemattomuudesta ei nyt ole, toki aion kuntoon laittaa, kun kerran muissakin toimii..
Niin, eikä ne Saabit lisäänny, vähentyy vain, nyt on enää 2 jäljellä![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niin, eikä ne Saabit lisäänny, vähentyy vain, nyt on enää 2 jäljellä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Mihinkäs sun klassikko päätyi?lefa42 kirjoitti:Niin, eikä ne Saabit lisäänny, vähentyy vain, nyt on enää 2 jäljellä
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari