juu mut täytyy nyt enstiks totutella noihin tehoihin...lordofgreed kirjoitti:Vielä kerkeää mieli halajamaan lisätehoa ennen kuin lumet sulaa...Daword kirjoitti:itse en koneiden päälle tiedä mitään mutta tuntuu sitä voimmaa löytyvän..vähän liikaakin omasta mielestä
bmw vaiko saab...fiilikset 50\50
himmee kirjoitti:Niin, mutta pieneltä kierrokselta älytön vääntö päälle. Noh jokainen tyylillään.Aksu900 kirjoitti:Vitonenhan on og lootan ainut vaihde joka ei kierrä sivuakselin kautta. Väittäisin että lujin siis.
joo no kierrokset oli siinä 2000-2300 völis ku aloin kaasuttaan 5. vaihteella
ei se vielä kerta yrittämältä rikki mennyt
mutta joo en ala harrastaan sitä...ei varmaan vaihde loota tykkää pidemmän päälle.
jos oisin aikasemmin tiennyt että tämmönen auto on olemas niin en ois alunperin ikänä mitään muuta merkkii huolinut =)
ainoot viat joita tossa tarkastellessamme huomasimme oli että..
-sisävalo ei toimi
-taka luukun lukos saa avainta hiukan pyörittää että saa auki
-hattu hylly puuttuu\ mukaan tuli silti 2x uudet asentamattomat kaijuttimet
-tupakin sytytintä ei oo (en polta)
-jokin hihna vinkasi parikertaa peruuttaes ja alle 2000kierroksella kun lähdettiin liikkeelle mutta sen jälkeen ei puhut enään mitään.
-käsijarru tosi heikko
pahin vika on se että en saanut ovia lukkoon? en tiedä oliko jäässä mutta aluksi oli vaikee saada avain kokonaan lukkopesään mutta sitten kun sain niin ei kääntynyt mihkään suuntaan... kuuluisko olla eri avain oville?
onneks on auto talli lukitulla ovella
mitään muuta vikaa ei sitten oo vielä löytynyt...
ainoot viat joita tossa tarkastellessamme huomasimme oli että..
-sisävalo ei toimi
-taka luukun lukos saa avainta hiukan pyörittää että saa auki
-hattu hylly puuttuu\ mukaan tuli silti 2x uudet asentamattomat kaijuttimet
-tupakin sytytintä ei oo (en polta)
-jokin hihna vinkasi parikertaa peruuttaes ja alle 2000kierroksella kun lähdettiin liikkeelle mutta sen jälkeen ei puhut enään mitään.
-käsijarru tosi heikko
pahin vika on se että en saanut ovia lukkoon? en tiedä oliko jäässä mutta aluksi oli vaikee saada avain kokonaan lukkopesään mutta sitten kun sain niin ei kääntynyt mihkään suuntaan... kuuluisko olla eri avain oville?
onneks on auto talli lukitulla ovella
mitään muuta vikaa ei sitten oo vielä löytynyt...
Alkaa pikkusen kihelmöidä tollanen turbo-saab.
Pitänee varmaan kesäksi hankkiutua eroon pihalla lojuvista vapareista(+ tonnari jossa ei mitään muuta olekkaan kuin vikaa ) ja ostaa turbo tilalle...
Bensan kulutuksella nyt ei niin hirveästi ole väliä...
Pitänee varmaan kesäksi hankkiutua eroon pihalla lojuvista vapareista(+ tonnari jossa ei mitään muuta olekkaan kuin vikaa ) ja ostaa turbo tilalle...
Bensan kulutuksella nyt ei niin hirveästi ole väliä...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
usein on minulla myös tuo sisävalon katkaisin prenkannut, joskus on lähtenyt ihan renkkaamalla toimimaan, joskus täytynyt vaihtaa...
alunperin on sama avain sopinut joka lukkoon.. onko alkuperäinen saabin muovipäinen avain vai koko metallinen tarvike?
OT: wink wink, kesäksi tulee musta 4d T8 myyntiin, leimaa loppu vuosi eikä pitäisi suurempaa ongelmaa olla saada jatkoa siihen... edullisesti...
alunperin on sama avain sopinut joka lukkoon.. onko alkuperäinen saabin muovipäinen avain vai koko metallinen tarvike?
OT: wink wink, kesäksi tulee musta 4d T8 myyntiin, leimaa loppu vuosi eikä pitäisi suurempaa ongelmaa olla saada jatkoa siihen... edullisesti...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
mikkoimp kirjoitti:usein on minulla myös tuo sisävalon katkaisin prenkannut, joskus on lähtenyt ihan renkkaamalla toimimaan, joskus täytynyt vaihtaa...
alunperin on sama avain sopinut joka lukkoon.. onko alkuperäinen saabin muovipäinen avain vai koko metallinen tarvike?
OT: wink wink, kesäksi tulee musta 4d T8 myyntiin, leimaa loppu vuosi eikä pitäisi suurempaa ongelmaa olla saada jatkoa siihen... edullisesti...
juu sain lukot toimiin ku päästin meneen puolen pulloo lukko sulaa =)
mitäs hintaa aijot laittaa saapille?
eikö aseöljy ois parempi tuoho lukkoon?Daword kirjoitti:mikkoimp kirjoitti:usein on minulla myös tuo sisävalon katkaisin prenkannut, joskus on lähtenyt ihan renkkaamalla toimimaan, joskus täytynyt vaihtaa...
alunperin on sama avain sopinut joka lukkoon.. onko alkuperäinen saabin muovipäinen avain vai koko metallinen tarvike?
OT: wink wink, kesäksi tulee musta 4d T8 myyntiin, leimaa loppu vuosi eikä pitäisi suurempaa ongelmaa olla saada jatkoa siihen... edullisesti...
juu sain lukot toimiin ku päästin meneen puolen pulloo lukko sulaa =)
mitäs hintaa aijot laittaa saapille?
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
saab87 kirjoitti:eikö aseöljy ois parempi tuoho lukkoon?Daword kirjoitti:mikkoimp kirjoitti:usein on minulla myös tuo sisävalon katkaisin prenkannut, joskus on lähtenyt ihan renkkaamalla toimimaan, joskus täytynyt vaihtaa...
alunperin on sama avain sopinut joka lukkoon.. onko alkuperäinen saabin muovipäinen avain vai koko metallinen tarvike?
OT: wink wink, kesäksi tulee musta 4d T8 myyntiin, leimaa loppu vuosi eikä pitäisi suurempaa ongelmaa olla saada jatkoa siihen... edullisesti...
juu sain lukot toimiin ku päästin meneen puolen pulloo lukko sulaa =)
mitäs hintaa aijot laittaa saapille?
juu toki ase öljy voitelee tosi tehokkaasti mutta siittä en sit tiedä olisiko poistanut jään lukosta?
oli lukko meinaan ihan jumis ettei liikkunut milliäkään. lukko sula kuitenkin liuottaa sen jään poies aika nopsaan... joten nyt toimii.
Painin tässä itsekin tämän topicin otsikkoa vastaavan ongelman kanssa, tosin ei Bmw kyseessä vaan hieman laadukkaampi saksalaisauto... Järki sanoo että pitäisin nykyisen satkun mutta tarjolla olisi edukas MB 200 pensakoneella, vm. 84 ja se ainoa oikea W123
... mukulana jo tuli isin vastaavan Mersun kyydissä istuessa luvattua itselle, että jonain päivänä vielä tämmöinen pitää omistaa itsekin
... mukulana jo tuli isin vastaavan Mersun kyydissä istuessa luvattua itselle, että jonain päivänä vielä tämmöinen pitää omistaa itsekin
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Osta pois jos kiinnostaa on mielipiteeni, täytyy kai jokaisella vakavasti otettavalla taksikuskilla olla tommonen piilossa omia sunnuntaiajeluita varten.kristian kirjoitti:Painin tässä itsekin tämän topicin otsikkoa vastaavan ongelman kanssa, tosin ei Bmw kyseessä vaan hieman laadukkaampi saksalaisauto... Järki sanoo että pitäisin nykyisen satkun mutta tarjolla olisi edukas MB 200 pensakoneella, vm. 84 ja se ainoa oikea W123
... mukulana jo tuli isin vastaavan Mersun kyydissä istuessa luvattua itselle, että jonain päivänä vielä tämmöinen pitää omistaa itsekin
Kai olet jo kuullut tai lukenut täältä foorumilta, että vitonen on se maantievaihde näissä vempeleissä? Ite en käytä sitä alle 80km/h nopeuksissa, vaikka moottorissahan olisi puhtia ihan kepeesti ajaa vaikka 50km/h nopeudella. Loota vaan ei jostain syystä kestä tuota isolla pykälällä jurramista.Daword kirjoitti:himmee kirjoitti:Niin, mutta pieneltä kierrokselta älytön vääntö päälle. Noh jokainen tyylillään.Aksu900 kirjoitti:Vitonenhan on og lootan ainut vaihde joka ei kierrä sivuakselin kautta. Väittäisin että lujin siis.
joo no kierrokset oli siinä 2000-2300 völis ku aloin kaasuttaan 5. vaihteella
ei se vielä kerta yrittämältä rikki mennyt
mutta joo en ala harrastaan sitä...ei varmaan vaihde loota tykkää pidemmän päälle.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mertmi kirjoitti:Kai olet jo kuullut tai lukenut täältä foorumilta, että vitonen on se maantievaihde näissä vempeleissä? Ite en käytä sitä alle 80km/h nopeuksissa, vaikka moottorissahan olisi puhtia ihan kepeesti ajaa vaikka 50km/h nopeudella. Loota vaan ei jostain syystä kestä tuota isolla pykälällä jurramista.Daword kirjoitti:himmee kirjoitti: Niin, mutta pieneltä kierrokselta älytön vääntö päälle. Noh jokainen tyylillään.
joo no kierrokset oli siinä 2000-2300 völis ku aloin kaasuttaan 5. vaihteella
ei se vielä kerta yrittämältä rikki mennyt
mutta joo en ala harrastaan sitä...ei varmaan vaihde loota tykkää pidemmän päälle.
kerran kokeilin? syntiä vaiko ei?
mitähän se nopeus mahtaa olla 5. vaihteelle ku kierrokset on siinä n.2200? onko hirveesti alle 80km\h
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88