Tuohan on vaan kirjasta luettua, käytännössä siellä voi olla toisenlaiset värit ja järjestykset. Mutta saattaahan tuo pitää paikkansakintomaatti kirjoitti:Kiitoksia vastauksista.Meni täysin ohi tuo jus:in vastaus ekalla katsomalla.
Satkun kierroslukumittari.ONGELMA RATKAISTU.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jotenkin mieleen tulee, että tuo kieppimittarin putoominen nollille neljässätonnissa olisi ollut yksi oire, kun sytkän pääteaste menee rikki?tomaatti kirjoitti:Jep,mutta kun mittarinneula tipahtaa aina nollille 4000 rpm niin ajattelin ottaa mahdollisimman "suoran" virran mittarille.Olisiko kellään tietoa siitä moninapaliittimen numerosta?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Niinkuin ensimmäisessä viestissäni kirjoitin niin syttypäätteen vaihto ei muuta asiaa miksikään.Mertmi kirjoitti:Jotenkin mieleen tulee, että tuo kieppimittarin putoominen nollille neljässätonnissa olisi ollut yksi oire, kun sytkän pääteaste menee rikki?tomaatti kirjoitti:Jep,mutta kun mittarinneula tipahtaa aina nollille 4000 rpm niin ajattelin ottaa mahdollisimman "suoran" virran mittarille.Olisiko kellään tietoa siitä moninapaliittimen numerosta?
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re:
Nyt on rojektiauto ajossa, ja voin sanoa, että ei mieli muuttunut. Eli kyllä kannatti. Poissa on ryypyn kanssa pulaaminen, kylmällä koneella ryykeltäminen ja onneton alavääntö. Vähän meinas olla ensimmäiset kylmäkäynnistykset viikonloppuna hankalia, mutta suurin syy siihen lienee ruohonleikkurin kanisterin pohjalta tyhjään tankkiin kaadetut ties kuinka vanhat & vettyneet bensat sekä n. 1mm kärkivälillä olleet vanhat tulpat, joista yksi oli pimeäV.J.S kirjoitti:Kaasari- ja ruiskukoneessa on käyttömukavuudessa ja ajettavuudessa kolossaalisia eroja (alavääntö, kylmäkäynnistykset etc.)...minun mielestä.fforslund kirjoitti:[
En kylläkään näe ideaa toimivan kaasarimoottorin pilaamiseksi ruiskulla. (16v Turbo voisi antaa tehoetuakin mutta alle 10% vuoksi en moiseen ryhtyisi.)
Mutta jos sen projektin toteuttaa niin eiköhän se mittaristokin onnistu...
Mittaristo jäi rojektiduunarin laiskuuden takia vaihtamatta ja rundimittarin yhteensopivuus siten testaamatta, mutta se saattaa silti tulla eteen ennemmin kuin myöhemmin. Heittää nimittäin bensa & lämpömittarit tappiin n. 15-20km ajon jälkeen, eli "vanhan kunnon kaasaripelin" mittaristo kehittää jonkun maaprobleeman lämmettyään.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Satkun kierroslukumittari..
Nyt on vedetty suora johto puolalta mittaristoon.Ongelma ratkesi ja kierroslukumittari toimii kuin ihmisen mieli!
Jos joku nyt on unohtanut mistä oli kyse niin lukekoon tämän ketjun ensimmäisen viestin.Kun taas näköjään aihe pääsi hieman rönsyilemään.
Jos joku nyt on unohtanut mistä oli kyse niin lukekoon tämän ketjun ensimmäisen viestin.Kun taas näköjään aihe pääsi hieman rönsyilemään.
Re: Satkun kierroslukumittari.ONGELMA RATKAISTU.
Hienoa että onnistui.
En nyt anna takuuta että mittarin kestävyydestä tms.
Mutta kyseinen kytkentä on toiminut minulla moitteitta jo pari vuotta.
En nyt anna takuuta että mittarin kestävyydestä tms.
Mutta kyseinen kytkentä on toiminut minulla moitteitta jo pari vuotta.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? 
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear