Mutta jos jotain hyvää niin huonoakin, grilliltä oli siivuperunat loppu ja jouduin ottamaan ranskalaisia
Kesäkunnostusta (99)
Jeps, kyllä taas tuntee itsensä paremmaksikin saabistiksi, kun grillijonossakin vanhat ukot kehu auton kuntoa ja ihmetteli 
Mutta jos jotain hyvää niin huonoakin, grilliltä oli siivuperunat loppu ja jouduin ottamaan ranskalaisia
Mutta jos jotain hyvää niin huonoakin, grilliltä oli siivuperunat loppu ja jouduin ottamaan ranskalaisia
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Olen mielenkiinnolla seurannut noita Lucan juttuja. Aika paljon jäisi saabismista puuttumaan ilman noita kommentteja ja juttuja. Jos on auto symmppis niin on persoonallinen omistajakin. Esim. puolajuttu sai minut näkemään asioita uudessa valossa, kirkkaan kipinän nimittäin.hewidero kirjoitti:Jos jotakin autoa voi sanoa sympaattiseksi, niin tuota Lucan ...
Saab Suomesta - hyviä autoja 
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329
Kylkilistat on ja pysyy, mutta arvatkaas mitä, tälläsin äsken alle jotkut ihmekorkeat kuormajouset, ja perähän pomppas, vähintään sen verran kun toivoinkin, eikä näemmä ihan pientä painoa pelästy, täytynee kokeilla lyijylevyillä, paljonko nyt voi lastata.. mahtavaa 
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
No onhan se tietty mieltä nostattavaa, kun joku on oikeista asioista kiinnostunut. Vielä kun saisi sukulaiset ymmärtämään hyvän päälle...lefa42 kirjoitti:Jeps, kyllä taas tuntee itsensä paremmaksikin saabistiksi, kun grillijonossakin vanhat ukot kehu auton kuntoa ja ihmetteli![]()
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
tany, kiitos positiivisesta palautteesta.
tää oma 71 vielä jaksaa huolestuttaa suurella öljynkulutuksella. hetken luulin sen loppuneen, mutta ei. öljynpaineanturin alaosa on taas kostea. ja myös öljyntyhjennysproppu. tiukkasin kumpaakin (anturia varmaan viidennen kerran, koska tulee raja vastaan?).
työmatkoja ajaessani olen huomannut moottoritien rampilla että kierrosten noustessa ~4000 niin auto tupruttaa mustaa savua takanatulijoiden silmille. onkohan mulla jäänyt kaasuttimen suuttimen säätö puolahässäkän jälkeen liian rikkaalle.
tää oma 71 vielä jaksaa huolestuttaa suurella öljynkulutuksella. hetken luulin sen loppuneen, mutta ei. öljynpaineanturin alaosa on taas kostea. ja myös öljyntyhjennysproppu. tiukkasin kumpaakin (anturia varmaan viidennen kerran, koska tulee raja vastaan?).
työmatkoja ajaessani olen huomannut moottoritien rampilla että kierrosten noustessa ~4000 niin auto tupruttaa mustaa savua takanatulijoiden silmille. onkohan mulla jäänyt kaasuttimen suuttimen säätö puolahässäkän jälkeen liian rikkaalle.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
