
OG900 2.1i ja dyno
Re: OG900 2.1i ja dyno
Äsköinen toki oli puhdas arvio. Mutta jos verrataan, että T5:n lämpöasteen hyvitys/menetys on 1hv ja T7:n vastaava muistaakseni 0,4hv, niin miten tällaisessa Saabissa vastaava arvo on? Se olisi kiinnostava tietää.
Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Nyt käyty toistamiseen dynossa. Lämpötila oli laskenut asiallisesti. Voimat eivät kuitenkaan olleet nousseet mittausten perusteella kuten kait vapari-koneiden kuuluukin tehdä. No, tulihan siihen vääntöön pientä muutosta, muttei tehoon.


#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Money well spent 

Re: OG900 2.1i ja dyno
On kait niistä huolloista jotain hyötyä ollut ja onhan tuo perusauto ihan kunnossa.f-19 kirjoitti:Money well spent

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Onneksi jokainen saa käyttää omansa kuten haluaa.f-19 kirjoitti:Money well spent
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938