OG900 2.1i ja dyno

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: OG900 2.1i ja dyno

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Äsköinen toki oli puhdas arvio. Mutta jos verrataan, että T5:n lämpöasteen hyvitys/menetys on 1hv ja T7:n vastaava muistaakseni 0,4hv, niin miten tällaisessa Saabissa vastaava arvo on? Se olisi kiinnostava tietää. :) Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: OG900 2.1i ja dyno

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Nyt käyty toistamiseen dynossa. Lämpötila oli laskenut asiallisesti. Voimat eivät kuitenkaan olleet nousseet mittausten perusteella kuten kait vapari-koneiden kuuluukin tehdä. No, tulihan siihen vääntöön pientä muutosta, muttei tehoon.

Kuva
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: OG900 2.1i ja dyno

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Money well spent :D
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: OG900 2.1i ja dyno

Viesti Kirjoittaja juhokare »

f-19 kirjoitti:Money well spent :D
On kait niistä huolloista jotain hyötyä ollut ja onhan tuo perusauto ihan kunnossa. :D Vielä pitäisi laittatuttaa hiilarit laturiin, vaihtaa vaihteistoöljyt ja ehkä vähän muuta.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: OG900 2.1i ja dyno

Viesti Kirjoittaja JuHem »

f-19 kirjoitti:Money well spent :D
Onneksi jokainen saa käyttää omansa kuten haluaa.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Vastaa Viestiin