 Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.
  Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.OG900 2.1i ja dyno
Re: OG900 2.1i ja dyno
Äsköinen toki oli puhdas arvio. Mutta jos verrataan, että T5:n lämpöasteen hyvitys/menetys on 1hv ja T7:n vastaava muistaakseni 0,4hv, niin miten tällaisessa Saabissa vastaava arvo on? Se olisi kiinnostava tietää.   Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.
  Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.
			
			
									
									 Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.
  Sitä kautta voisi arvioida alle 20 Celsiuksen tehot ja väännöt.#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
						Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Nyt käyty toistamiseen dynossa. Lämpötila oli laskenut asiallisesti. Voimat eivät kuitenkaan olleet nousseet mittausten perusteella kuten kait vapari-koneiden kuuluukin tehdä. No, tulihan siihen vääntöön pientä muutosta, muttei tehoon.

			
			
									
									
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
						Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Money well spent 
			
			
									
									
						
Re: OG900 2.1i ja dyno
On kait niistä huolloista jotain hyötyä ollut ja onhan tuo perusauto ihan kunnossa.f-19 kirjoitti:Money well spent
 Vielä pitäisi laittatuttaa hiilarit laturiin, vaihtaa vaihteistoöljyt ja ehkä vähän muuta.
 Vielä pitäisi laittatuttaa hiilarit laturiin, vaihtaa vaihteistoöljyt ja ehkä vähän muuta.#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
						Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: OG900 2.1i ja dyno
Onneksi jokainen saa käyttää omansa kuten haluaa.f-19 kirjoitti:Money well spent
900 T16 -92 (KR) 
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
						900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938