Satku tuli taloon
Juu kallista bensaa oli.. täytyy jossain vaiheessa itsekin harkita punaisia päin ajamisen lopettamistacarimat kirjoitti:Ylinopeudesta saa juu vähemmän, eli punaisiin päin on törkee liikenteen vaarantaminen, jaa nii juu sää tarkotit löpöö
olihan sekin juu kallista
.

No ei vaineskaan, mutta vanhat vihreät on eri juttu

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Joo ei tainnut enää olla paljoa selittelemistä jos oli pojat takana ja painelit pokalla punaisia päincarimat kirjoitti:Aivan... toi tuli muuten tosiaan konstaapelin suusta myös : eli totes...olis ees ollut valot vaihtumassa oranssil...mutta että ihan ehottomasti punasiin

Sairauskohtaukseksikin tuota olis varmaan ollut vaikea lavastaa ja jos yksin ajoit niin et voinut olla vaimokettakaan viemässä kätilöä tapaamaan

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mihin tääkin loistava foorumi on menossa, josta on monet vinkit ammennettu? Sana sotaa on alkanu näkymään jota en ainakaan itse ole huomannut aikaisemmin...
Ja kaiken maailman paskan puhujille tiedoksi: vaikka itsellänne mitä ilmeisemmin ei ole kaikki kotona, niin menkää huutamaan vaikka naapurin pihakoivulle, ennemmin kuin pilaamaan toisten rakentelun ym.. iloa.
Ja Reetulle tiedoksi jatka sinnikkäästi eteenpäin, pieniä vastoin käymisiä tulee aina, mutta niistä ei ole välitetty ennenkään.

Ja kaiken maailman paskan puhujille tiedoksi: vaikka itsellänne mitä ilmeisemmin ei ole kaikki kotona, niin menkää huutamaan vaikka naapurin pihakoivulle, ennemmin kuin pilaamaan toisten rakentelun ym.. iloa.

Ja Reetulle tiedoksi jatka sinnikkäästi eteenpäin, pieniä vastoin käymisiä tulee aina, mutta niistä ei ole välitetty ennenkään.

Nätti on punainen Combi 900:n, itsellä oli aikanaan samanlainen, mutta ihan perus-kaasari mallina. http://kotisivu.mtv3.fi/jusau/ Sääli, että threadi kääntyi ...tuiluksi puolin ja toisin, hienoa työtä olet jaksanut tehdä.
-
- "Aero"
Minä aloitin koko homman ja nyt myös lopetan sen. En tiedä mitä minuun lensi kuin rupesin v*ttuilemaan täällä mutta nyt se on ohi. Ehkä tunsin jotenkin olevani "macho" kuin sain purkaa raivoani. On aivan hienoa että Reetu sai hyvän auton ja MarkoL teki hyvät kaupat. Eihän se mua oikeasti haittaa, pääasia on että kaikki saabit pidetään liikenteessä. Over and out.
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Et se sinä ollut. Herätteen tuolle kehnolle käytökselle annoin vissiin minä, kun totesin myös nähneeni tuon auton. Kummastelin, kun ketjussa alkoi näkymään "helmi" ja muita laatusanoja ja oma näkemäni auto oli taas ihan jotain muuta. Viestilläni en halunnut mitään pahaa, vaan lähinnä hivenen aikuista suhtautumista ja keskustelua, että oliko nyt sama auto kyseessä jne.. Käsitteet vaan on niin erilaiset, eikä sille mitään mahda. Suurimmaksi osaksi ihmetyttää, ettei ollut kovin asiallista tuo palaute, mitä tuo paalaukselta täpärästi pelastunut auto on täällä aiheuttanut. Ei tässä sinun tarvitse mitenkään anteeksi pyydellä. Ei ole myöskään minun asia pyydellä anteeksi, koska on ihan muut kaverit, jotka tässä ketjussa ovat rähjänneet. Lisäksi olen myös kannustanut Reetua rakennusprojektissaan toisin, kun tuossa joku väitti. Ei minun mielestä kenelläkään pitäisi into rakentamiseen lopahtaa, jos joku toteaa, että melko kehnokuntoinen tämä sinun satasen saappi?andrelinoge kirjoitti:Minä aloitin koko homman ja nyt myös lopetan sen. En tiedä mitä minuun lensi kuin rupesin v*ttuilemaan täällä mutta nyt se on ohi. Ehkä tunsin jotenkin olevani "macho" kuin sain purkaa raivoani. On aivan hienoa että Reetu sai hyvän auton ja MarkoL teki hyvät kaupat. Eihän se mua oikeasti haittaa, pääasia on että kaikki saabit pidetään liikenteessä. Over and out.
Ja lopetetaas nyt tämä harmillinen "romu- eipäs oo" keskustelu. Jos niin haluatte, niin minun puolestani autoa voi sanoa vaikka miten hienokuntoiseksi yksilöksi. Katsojan silmässähän se kuitenkin on ja pääasia, että omistaja on tyytyväinen ja viettää paljon hauskoja hetkiä sen kanssa. Minulle asialla ei ole mitään merkitystä ja ko. autoon törmäsin vain ja ainoastaan, kun kaverini tuli näyttämään sitä minulle ja kysyi sen kuntoa.
Kaikkea hyvää ja kesän jatkot!
Kaikkea hyvää ja kesän jatkot!
carimat, olen pahoillani lompakkosi laihtumisen johdosta, ikäviä tuollaiset.
on se vaan mannaa silmälle. arvaan että Reetun auto ei pitkään pysy ilman takaspoileria?
mielestäni jokainen foorumissa keskustelija samanarvoinen. itse en henk.koht tykkää siitä että nimimerkkien alla lukee viestien lukumäärä ja foorumikoneiston antama titteli ikäänkun meitä voisi jotenkin arvottaa.
mä en ikinä tule unohtamaan tuota jusau:n kuvaa punaisesta 900 combista, samasta syystä säpsähdin silloin kun marko laittoi oman autonsa myyntiin, joskus mullakin vielä on tuollainenJusau kirjoitti:Nätti on punainen Combi 900:n, itsellä oli aikanaan samanlainen, mutta ihan perus-kaasari mallina. http://kotisivu.mtv3.fi/jusau/

mielestäni jokainen foorumissa keskustelija samanarvoinen. itse en henk.koht tykkää siitä että nimimerkkien alla lukee viestien lukumäärä ja foorumikoneiston antama titteli ikäänkun meitä voisi jotenkin arvottaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Saabisti"
- Viesti: