Satku tuli taloon

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Nyt sitten kysymys tarttisko tuolla taka puskurin takana olla venttiili läppä systeemi , niinkuin nopassa , kun tuossa on tukossa tuo kohta.
Reetu

Just näin mullakin Ok..Kiitos :lol:
Reetu

Palomiehet on :lol: :wink:
Reetu

No mutta.... Voih.
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Olipas kallista 8O
Taidan siirtää kirjat Viroon :)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero
"Saabisti"

carimat kirjoitti:Ylinopeudesta saa juu vähemmän, eli punaisiin päin on törkee liikenteen vaarantaminen :oops: , jaa nii juu sää tarkotit löpöö :lol: olihan sekin juu kallista :lol: .
Juu kallista bensaa oli.. täytyy jossain vaiheessa itsekin harkita punaisia päin ajamisen lopettamista :lol:
No ei vaineskaan, mutta vanhat vihreät on eri juttu :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero
"Saabisti"

carimat kirjoitti:Aivan... toi tuli muuten tosiaan konstaapelin suusta myös : eli totes...olis ees ollut valot vaihtumassa oranssil...mutta että ihan ehottomasti punasiin :oops:
Joo ei tainnut enää olla paljoa selittelemistä jos oli pojat takana ja painelit pokalla punaisia päin :D
Sairauskohtaukseksikin tuota olis varmaan ollut vaikea lavastaa ja jos yksin ajoit niin et voinut olla vaimokettakaan viemässä kätilöä tapaamaan :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
YuZzI
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Mihin tääkin loistava foorumi on menossa, josta on monet vinkit ammennettu? Sana sotaa on alkanu näkymään jota en ainakaan itse ole huomannut aikaisemmin... :roll:
Ja kaiken maailman paskan puhujille tiedoksi: vaikka itsellänne mitä ilmeisemmin ei ole kaikki kotona, niin menkää huutamaan vaikka naapurin pihakoivulle, ennemmin kuin pilaamaan toisten rakentelun ym.. iloa. :x :evil:
Ja Reetulle tiedoksi jatka sinnikkäästi eteenpäin, pieniä vastoin käymisiä tulee aina, mutta niistä ei ole välitetty ennenkään. :D
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Nätti on punainen Combi 900:n, itsellä oli aikanaan samanlainen, mutta ihan perus-kaasari mallina. http://kotisivu.mtv3.fi/jusau/ Sääli, että threadi kääntyi ...tuiluksi puolin ja toisin, hienoa työtä olet jaksanut tehdä.
andrelinoge
"Aero"

Viesti Kirjoittaja andrelinoge »

Minä aloitin koko homman ja nyt myös lopetan sen. En tiedä mitä minuun lensi kuin rupesin v*ttuilemaan täällä mutta nyt se on ohi. Ehkä tunsin jotenkin olevani "macho" kuin sain purkaa raivoani. On aivan hienoa että Reetu sai hyvän auton ja MarkoL teki hyvät kaupat. Eihän se mua oikeasti haittaa, pääasia on että kaikki saabit pidetään liikenteessä. Over and out.
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Sami
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sami »

andrelinoge kirjoitti:Minä aloitin koko homman ja nyt myös lopetan sen. En tiedä mitä minuun lensi kuin rupesin v*ttuilemaan täällä mutta nyt se on ohi. Ehkä tunsin jotenkin olevani "macho" kuin sain purkaa raivoani. On aivan hienoa että Reetu sai hyvän auton ja MarkoL teki hyvät kaupat. Eihän se mua oikeasti haittaa, pääasia on että kaikki saabit pidetään liikenteessä. Over and out.
Et se sinä ollut. Herätteen tuolle kehnolle käytökselle annoin vissiin minä, kun totesin myös nähneeni tuon auton. Kummastelin, kun ketjussa alkoi näkymään "helmi" ja muita laatusanoja ja oma näkemäni auto oli taas ihan jotain muuta. Viestilläni en halunnut mitään pahaa, vaan lähinnä hivenen aikuista suhtautumista ja keskustelua, että oliko nyt sama auto kyseessä jne.. Käsitteet vaan on niin erilaiset, eikä sille mitään mahda. Suurimmaksi osaksi ihmetyttää, ettei ollut kovin asiallista tuo palaute, mitä tuo paalaukselta täpärästi pelastunut auto on täällä aiheuttanut. Ei tässä sinun tarvitse mitenkään anteeksi pyydellä. Ei ole myöskään minun asia pyydellä anteeksi, koska on ihan muut kaverit, jotka tässä ketjussa ovat rähjänneet. Lisäksi olen myös kannustanut Reetua rakennusprojektissaan toisin, kun tuossa joku väitti. Ei minun mielestä kenelläkään pitäisi into rakentamiseen lopahtaa, jos joku toteaa, että melko kehnokuntoinen tämä sinun satasen saappi?
Sami
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sami »

Ja lopetetaas nyt tämä harmillinen "romu- eipäs oo" keskustelu. Jos niin haluatte, niin minun puolestani autoa voi sanoa vaikka miten hienokuntoiseksi yksilöksi. Katsojan silmässähän se kuitenkin on ja pääasia, että omistaja on tyytyväinen ja viettää paljon hauskoja hetkiä sen kanssa. Minulle asialla ei ole mitään merkitystä ja ko. autoon törmäsin vain ja ainoastaan, kun kaverini tuli näyttämään sitä minulle ja kysyi sen kuntoa.

Kaikkea hyvää ja kesän jatkot!
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

carimat, olen pahoillani lompakkosi laihtumisen johdosta, ikäviä tuollaiset.
Jusau kirjoitti:Nätti on punainen Combi 900:n, itsellä oli aikanaan samanlainen, mutta ihan perus-kaasari mallina. http://kotisivu.mtv3.fi/jusau/
mä en ikinä tule unohtamaan tuota jusau:n kuvaa punaisesta 900 combista, samasta syystä säpsähdin silloin kun marko laittoi oman autonsa myyntiin, joskus mullakin vielä on tuollainen :) on se vaan mannaa silmälle. arvaan että Reetun auto ei pitkään pysy ilman takaspoileria?

mielestäni jokainen foorumissa keskustelija samanarvoinen. itse en henk.koht tykkää siitä että nimimerkkien alla lukee viestien lukumäärä ja foorumikoneiston antama titteli ikäänkun meitä voisi jotenkin arvottaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Reetu

Kyllä tuollainen spoikka tarttis löytää, ku keulaankin tule turbon spoileri .

Sitten noi pyöreät saab merkit tarttis vaihtaa myös, klubikaupasta ei enää löydy.
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Lehtoselta löytyy uusia, jos tarkoitat niitä nokan ja perän merkkejä. Uustuotantoa ja veikkaan jopa paremmiksi kuin alkuperäiset. Olikohan hinta 8 euroa laaki.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin