
Taitaapi olla aika harvinainen peli vai onko tuommoista edes tehtaalta koskaan tullut ulos, eli onko kysessä ranetus vai aito, tietääkö kukaan?

Auto löytyy kuulemma Ranskasta.
Joka mielestäni on huomattavasti paremman näköinen, livenä olen sellaisen nähnyt.core2 kirjoitti: Löytyy myös, että värit ovat toisin päinkin.
Harvinaisempi on tuosta vielä Finlandia versio, jollainen meillä oli kun olin n. 5v. Oli melkeen uusi ja siitä se sairaus isukille tais alkaakeskikonsoli kirjoitti:Löytyipä tuollainen kuva netistä:,
Taitaapi olla aika harvinainen peli vai onko tuommoista edes tehtaalta koskaan tullut ulos, eli onko kysessä ranetus vai aito, tietääkö kukaan?
Auto löytyy kuulemma Ranskasta.
No empä tiennyt totakaan. Mut oikeen wannabe-meininkiä.viggen kirjoitti:oli aikanaan aika suosittua vetää alaosat kyljistä hopeavärillä, varsinkin jos autossa oli tummempi metalliväri alkuperäisvärinä.
Lux nimitystä ei muistaakseni käyttetty tästä mallista ainakaan ruotsissa.
Finlandia malli oli kai jatketulla korilla.saapasi kirjoitti:No empä tiennyt totakaan. Mut oikeen wannabe-meininkiä.viggen kirjoitti:oli aikanaan aika suosittua vetää alaosat kyljistä hopeavärillä, varsinkin jos autossa oli tummempi metalliväri alkuperäisvärinä.
Lux nimitystä ei muistaakseni käyttetty tästä mallista ainakaan ruotsissa.
Mun mielestä se oli "vaan" 900 Turbo Finlandia, en mistään luxeista ollu kuullu.
Ja sitäkin oli muistaakseni kahta eri mallia, plus meillä tehdyt luodin kestävät limotviggen kirjoitti: Finlandia malli oli kai jatketulla korilla.
Otteen mukaan on tosiaan GLE-L tuo malli ainakin noissa pikkuräppänä-malleissaaero kirjoitti: ...
99 (GLE?) Finlandia - "saunanikkuna" eli 7D
...
Näkyi tuo artikkeli olevan vuodelta -06, ja ainakin yksi tieto on muuttunut, -77 finkkuja on ainakin yksi rekisterissä/liikenteessä tällä hetkelläjus kirjoitti:http://www.saabclub.fi/saabisti/64/finlandia.pdf
Ihmetyttää se ettei näistä luodin kestävistä malleista mainita mitään tässäkään dokumentissä, ajatelkaa nyt, pitkän limon ajaessa iltamyöhällä, kekkonen takapenkillä, ja konepistoolit ja kiväärit alkavat präiskeen, auton valot ammutaan rikki ja kun ne sammuvat niin automaattisesti nousee duralalumiinista valmistettu eturekkari laatikon etukansi ylös ja alta paljastuu kaksi tehokasta lisävaloa.jus kirjoitti:http://www.saabclub.fi/saabisti/64/finlandia.pdf
Oho. Mustahan on sitten ihan valioyksilöfinlandia.pdf kirjoitti:"Sittemmin 1980-luvulla puhkaistiin monen Saabin kattoon reikä aidolle jälkiasennuslisävarusteelle, Finlandia-kattoluukulle."