 ,
,Taitaapi olla aika harvinainen peli vai onko tuommoista edes tehtaalta koskaan tullut ulos, eli onko kysessä ranetus vai aito, tietääkö kukaan?

Auto löytyy kuulemma Ranskasta.
 ,
,
Joka mielestäni on huomattavasti paremman näköinen, livenä olen sellaisen nähnyt.core2 kirjoitti: Löytyy myös, että värit ovat toisin päinkin.
Harvinaisempi on tuosta vielä Finlandia versio, jollainen meillä oli kun olin n. 5v. Oli melkeen uusi ja siitä se sairaus isukille tais alkaakeskikonsoli kirjoitti:Löytyipä tuollainen kuva netistä:,
Taitaapi olla aika harvinainen peli vai onko tuommoista edes tehtaalta koskaan tullut ulos, eli onko kysessä ranetus vai aito, tietääkö kukaan?
Auto löytyy kuulemma Ranskasta.
 . AC ja kiinteä kännykkä oli varusteina of course. Samat vanteet. Takalasissa oli vielä orkkistarra "Air Conditioned", jonka faija otti pois, ettei ihmisiä ala ärsyttää. Takana luki myös CD ja olikin ollut CD-kilvillä aikaisemmin. Tähän päivään asti en ole nähnyt toista samanlaista. Väriä en enää muista kumminpäin oli, mutta edessä ja takana oli jotku lisäspoikat, mitkä tosta puuttuu. Edestä taisi ehkä olla myös matalempi, kuin tuo.
 . AC ja kiinteä kännykkä oli varusteina of course. Samat vanteet. Takalasissa oli vielä orkkistarra "Air Conditioned", jonka faija otti pois, ettei ihmisiä ala ärsyttää. Takana luki myös CD ja olikin ollut CD-kilvillä aikaisemmin. Tähän päivään asti en ole nähnyt toista samanlaista. Väriä en enää muista kumminpäin oli, mutta edessä ja takana oli jotku lisäspoikat, mitkä tosta puuttuu. Edestä taisi ehkä olla myös matalempi, kuin tuo.No empä tiennyt totakaan. Mut oikeen wannabe-meininkiä.viggen kirjoitti:oli aikanaan aika suosittua vetää alaosat kyljistä hopeavärillä, varsinkin jos autossa oli tummempi metalliväri alkuperäisvärinä.
Lux nimitystä ei muistaakseni käyttetty tästä mallista ainakaan ruotsissa.

Finlandia malli oli kai jatketulla korilla.saapasi kirjoitti:No empä tiennyt totakaan. Mut oikeen wannabe-meininkiä.viggen kirjoitti:oli aikanaan aika suosittua vetää alaosat kyljistä hopeavärillä, varsinkin jos autossa oli tummempi metalliväri alkuperäisvärinä.
Lux nimitystä ei muistaakseni käyttetty tästä mallista ainakaan ruotsissa.
Mun mielestä se oli "vaan" 900 Turbo Finlandia, en mistään luxeista ollu kuullu.
Ja sitäkin oli muistaakseni kahta eri mallia, plus meillä tehdyt luodin kestävät limotviggen kirjoitti: Finlandia malli oli kai jatketulla korilla.




Otteen mukaan on tosiaan GLE-L tuo malli ainakin noissa pikkuräppänä-malleissaaero kirjoitti: ...
99 (GLE?) Finlandia - "saunanikkuna" eli 7D
...
Näkyi tuo artikkeli olevan vuodelta -06, ja ainakin yksi tieto on muuttunut, -77 finkkuja on ainakin yksi rekisterissä/liikenteessä tällä hetkelläjus kirjoitti:http://www.saabclub.fi/saabisti/64/finlandia.pdf

Ihmetyttää se ettei näistä luodin kestävistä malleista mainita mitään tässäkään dokumentissä, ajatelkaa nyt, pitkän limon ajaessa iltamyöhällä, kekkonen takapenkillä, ja konepistoolit ja kiväärit alkavat präiskeen, auton valot ammutaan rikki ja kun ne sammuvat niin automaattisesti nousee duralalumiinista valmistettu eturekkari laatikon etukansi ylös ja alta paljastuu kaksi tehokasta lisävaloa.jus kirjoitti:http://www.saabclub.fi/saabisti/64/finlandia.pdf
Oho. Mustahan on sitten ihan valioyksilöfinlandia.pdf kirjoitti:"Sittemmin 1980-luvulla puhkaistiin monen Saabin kattoon reikä aidolle jälkiasennuslisävarusteelle, Finlandia-kattoluukulle."
 .
 .