
Lisää kuvia ja juttua: http://www.vippet.net/jari/900turbo
PS: Ei, en ole suistumassa pois 99 Saabien parista. Kaipaan tähänkin ainakin sitä 99 kojelautaa

Kaupungissa tuo ohjaus on tuntunut olevan nyt ihan asiallinen. Mutta tosiaan eilen maantiellä tuntui niin kevyeltä...petteri75 kirjoitti:Tuli mieleen, että jos on tottunut tehostamattomaan, niin hyvin toimivalla tehostimella satkukin (raskas, etuvetoinen) on melko kevyt pyöriteltävä, varsinkin jos käytössä on pienemmät 185- tai jopa 165-sarjalaiset renkaat. Tietenkin tulee muistaa, että Saabeihin (ainakin myöhempiin satkuihin?) on saanut myös lisävarusteena "yli-tehostavaa" ohjaustehostinta, tarkoitettu invalidikäyttöön samoin kuin esim. pyörivää "kapteenintuoli"-ajoistuinta.
Lähden hukkaportista ja tutkin muutenkin, että kaikki tuolla konehuoneessa olisi kunnossa, sikäli mikäli pystyn sitä itse arvioimaan. Ahdot tuntuu käyttäytyvän muuten ihan asiallisesti, mutteivät vain nouse tarpeeksi. Tässä ei ole vielä APC:tä.petteri75 kirjoitti:Ahto-ongelmiin löytyy varmasti useampikin thread, jotkut ovat huhujen mukaan saaneet jopa ongelmat ratkaistua. Onko tuon ikäisessä vielä APC:tä?
Toivottavasti näin ja itse ainakin uskon, että sieltä se "vika" löytyy. Mutta katsotaan ja tutkitaan ensin.pkoisti kirjoitti:Kyllä tuo viittaa melko selvästi hukkaporttiin ja tarkemmin sen ajan kuluessa kuoleentuneeseen jouseen. Eli helppo säätö homma. Meidän turboissa on ollut jokaisessa tuo sama "vika".
Niin, ei ole tarkoitus lisätä ahtoja sen enempää, vaan saada tämä ahtamaan normaalisti. Eli kyseessä on vian paikannus ja sen korjaus, mitä keinoja se sitten vaatikaan.rr kirjoitti:Älä lisää sitä ahtoa tankoa lyhentämällä