tällä kertaa tämösellä kiusaan. Laittelen satkua talvikuntoon, nimittäin pitäisi talvella ajaa työmatkat myös.
Kyseessä 2.0 kaasari.
Bensansuodatin; Motonet tarjoaa kaksi vaihtoehtoa, kumpikohan olisi oikea?
Kai tämä suodatin sijaisee konehuoneessa, eikä tankissa tms?
**
Bensasuodin ø6/8mm pienempi 19-0002 900-Kaasutinmallit (pieni) 1.20 €
Bensasuodin ø6/8mm isompi 19-0001 900-Kaasutinmallit (iso) 1.70 €
**
Vaihdan autoon myös minutemanin suosittelemat Motox 5w-40 öljyt, toivottavasti eivät ohuet öljyt valu suoraan maahan

Motonet tarjoaa näitä öljynsuodattimia, mitähän näistä pitäisi lähteä ostamaan:
**
Öljynsuod mm Volvo/Saab saksal 15-1525 900 saksalaismerkki 5.90 €
Öljynsuodatin Saab 15-1528 900 "SAAB" tarvike (uusi ohut malli) 4.20 €
Öljynsuodatin Saab=GM 9144445 15-1527 900 "SAAB" alkuperäinen (uusi ohut malli) 5.90 €
**
Sisäilmanlaatu on tietysti tärkeä, mutta nämä suodattimet onkin jo hieman kalliimpia, siten siis vaihtoa harkittava ja peilattava auton arvoon (käyttöarvo vielä arvoitus, niin uusi bilika)
Onko tuo kuituvaihtopanos se hässässä mikä näkyy kun kurkistaa konehuoneessa sinne raitisilmaboksiin? Löytyykö boksin syövereistä paikat näille muillekin suotimille?
**
Raitisilmasuodinpanos Saab900 19-1999 900 80->90 Kuituvaihtopanos [1980 - 1990] 13.50 €
Raitisilmasuod+kehys Saab-900 19-2236 900 80->93 Suodin kehyksellä jos kehys puuttuu [1980 - 1993] 23.90 €
Aktiivihiilisuodatin Saab 900 19-2036 900 80->93 Aktiivihiili kehyksellä [1980 - 1993] 24.90 €
**
Vastauksistanne kiitollisena
-b
p.s.
Hyvä peli on ajella, nyt kun takana 250-300km alkaa ajamisen taito löytyä. Kohta aion uskaltaa ajaa moottoritietä töihin, oikeaan kaistaa tosin
