kauppakassi satku jätti tielle stana!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

kauppakassi satku jätti tielle stana!

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Vanhemmat jäivät ruisku satkun kanssa stadiin tien tukkeeksi.

Eka kerran satku sammui jonoon, lähti pienen yrityksen jälkeen käyntiin. Sammui taase vähän ajan kuluttua, eikä enää käynnistynyt. Kun auto jäähtyi starttasi se taas. Kun faija lähti ajamaan, oli kierrokset todella korkeat. Ei kuulemma koskenut kaasuun ollenkaan. Siis, tyhjäkäynti oli tipotiessään.

Vähän ajan kuluttua taas sammui ja sitten oli kuollutta. Pyörittää, mutta ei käynnisty eikä lupaa.

Piti Rosqvist: n käydä hinaamassa auto kotio.

Oisko nyt sillä vasemman lokasuojan pellissä olevalla BOSCHn palikalla jotain tekemistä asiaan? Eikös se ole just se pahamaineinen sytyksen ohjausyksikkö...

Kaikki muut sytkän palikat, johdot ja tulpat on vaihdettu ihan viikko takaperin sit.

Bensaa tulee, ei se muuten olisi käynyt välillä.

Miettikää ja heittäkää mielipiteitä, mistä voisi johtua uskollisen kaupparatsun nikotteleminen, kiitos.

-H-
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: kauppakassi satku jätti tielle stana!

Viesti Kirjoittaja ASTech »

hessu75 kirjoitti:Vanhemmat jäivät ruisku satkun kanssa stadiin tien tukkeeksi.

Eka kerran satku sammui jonoon, lähti pienen yrityksen jälkeen käyntiin. Sammui taase vähän ajan kuluttua, eikä enää käynnistynyt. Kun auto jäähtyi starttasi se taas. Kun faija lähti ajamaan, oli kierrokset todella korkeat. Ei kuulemma koskenut kaasuun ollenkaan. Siis, tyhjäkäynti oli tipotiessään.

Vähän ajan kuluttua taas sammui ja sitten oli kuollutta. Pyörittää, mutta ei käynnisty eikä lupaa.

Piti Rosqvist: n käydä hinaamassa auto kotio.

Oisko nyt sillä vasemman lokasuojan pellissä olevalla BOSCHn palikalla jotain tekemistä asiaan? Eikös se ole just se pahamaineinen sytyksen ohjausyksikkö...

Kaikki muut sytkän palikat, johdot ja tulpat on vaihdettu ihan viikko takaperin sit.

Bensaa tulee, ei se muuten olisi käynyt välillä.

Miettikää ja heittäkää mielipiteitä, mistä voisi johtua uskollisen kaupparatsun nikotteleminen, kiitos.

-H-
Joku alipaineletku vuotaa?
900C -86
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

mimmi,

Elikkäs juuri se Boschin palikka??? Motototototonetissa 22 ekee tai jotain.

-H-
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Vastaan mimmin puolesta. Eli juuri siitä mokkulasta on kysymys. :D
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Dänx LR,

Motonettiin sit vaan.

On muuten Vantaan netissä aikas pissapää henkilökuntaa. Olin nimittäin lauantaina tuota ko. palikkaa hakemassa ja olin just aikas kolmen pintaan siellä. Nooh, ovella seiso semmoinen irokeesipissapääjuntti, joka sanoi, että ei enää asiakkaita sisään.

Selitin kauniisti tilanteen, että vanhempien vessa seisoo hjallis areenalla tien tukkeena, et osa ois tosi kiva saada. Niin ei! Suattana, että otti lämpöä. Ois menny just tasan kaksi minuuttia hakiessa se osa.

Semmoista asiakaspalvelua...

Aaah, teki hyvää päästä tuulettamaan.

-H-
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Postituslistalla hiljattain esillä olleessa jutussa ruiskusatkun kummalliset käynnistymättömyys ongelmat johtuivat sytkäpäätteestä. Motonetista haettu uusi pääte oli viallinen mikä aiheutti "kivaa" lisäpähkäilyä. Voi olla huono säkä, mutta en silti hakisi em. osaa Motonetistä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Ahaa,

Siellähän on se "oikea" Bosch listoilla. Jos vaikka sen ottais...

-H-
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Onko lämpöaikakytkin kunnossa :idea:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Suabisti kirjoitti:Onko lämpöaikakytkin kunnossa :idea:
Ei pysty vaikuttamaan edes teoriassa tuohon ongelmaan.


Alkuperäiseen aiheeseen: Muuten oireet viittaavat sytytyspääteasteeseen, mutta korkea tyhjäkäynti ilman kaasua..?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Juha_A.
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 21:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juha_A. »

Suurempi imuvuoto jossain? Alipaine letkuista joku irti, niinkuin ASTech sanoi tai huohotusletku irti,imuputki ei kunnolla kiinni, joku letkuista rikki...?
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Juha_A. kirjoitti:Suurempi imuvuoto jossain? Alipaine letkuista joku irti, niinkuin ASTech sanoi tai huohotusletku irti,imuputki ei kunnolla kiinni, joku letkuista rikki...?
Tai kenties jarrutehostimen kalvo puhki..? (=iso vuoto)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Bensapumppu rikki?
Aki Peltola #1132
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7777
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Öljyntäyttö korkki auki..?
Ilmamäärämittarin lautanen jumissa..?

http://www.ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Nnoin!

Nyt se sit pärähti käyntiin, heti sen pääteasteen uusimisen jälkeen, jee!

Meinaan kyllä vielä sen "lautasen" tsekata ja putsata.

Vaihdoin samalla Bosch: n superplus tulpat...

Kiitos kaikille vinkeistä.

-H-
Vastaa Viestiin