kauppakassi satku jätti tielle stana!
kauppakassi satku jätti tielle stana!
Vanhemmat jäivät ruisku satkun kanssa stadiin tien tukkeeksi.
Eka kerran satku sammui jonoon, lähti pienen yrityksen jälkeen käyntiin. Sammui taase vähän ajan kuluttua, eikä enää käynnistynyt. Kun auto jäähtyi starttasi se taas. Kun faija lähti ajamaan, oli kierrokset todella korkeat. Ei kuulemma koskenut kaasuun ollenkaan. Siis, tyhjäkäynti oli tipotiessään.
Vähän ajan kuluttua taas sammui ja sitten oli kuollutta. Pyörittää, mutta ei käynnisty eikä lupaa.
Piti Rosqvist: n käydä hinaamassa auto kotio.
Oisko nyt sillä vasemman lokasuojan pellissä olevalla BOSCHn palikalla jotain tekemistä asiaan? Eikös se ole just se pahamaineinen sytyksen ohjausyksikkö...
Kaikki muut sytkän palikat, johdot ja tulpat on vaihdettu ihan viikko takaperin sit.
Bensaa tulee, ei se muuten olisi käynyt välillä.
Miettikää ja heittäkää mielipiteitä, mistä voisi johtua uskollisen kaupparatsun nikotteleminen, kiitos.
-H-
Eka kerran satku sammui jonoon, lähti pienen yrityksen jälkeen käyntiin. Sammui taase vähän ajan kuluttua, eikä enää käynnistynyt. Kun auto jäähtyi starttasi se taas. Kun faija lähti ajamaan, oli kierrokset todella korkeat. Ei kuulemma koskenut kaasuun ollenkaan. Siis, tyhjäkäynti oli tipotiessään.
Vähän ajan kuluttua taas sammui ja sitten oli kuollutta. Pyörittää, mutta ei käynnisty eikä lupaa.
Piti Rosqvist: n käydä hinaamassa auto kotio.
Oisko nyt sillä vasemman lokasuojan pellissä olevalla BOSCHn palikalla jotain tekemistä asiaan? Eikös se ole just se pahamaineinen sytyksen ohjausyksikkö...
Kaikki muut sytkän palikat, johdot ja tulpat on vaihdettu ihan viikko takaperin sit.
Bensaa tulee, ei se muuten olisi käynyt välillä.
Miettikää ja heittäkää mielipiteitä, mistä voisi johtua uskollisen kaupparatsun nikotteleminen, kiitos.
-H-
Re: kauppakassi satku jätti tielle stana!
Joku alipaineletku vuotaa?hessu75 kirjoitti:Vanhemmat jäivät ruisku satkun kanssa stadiin tien tukkeeksi.
Eka kerran satku sammui jonoon, lähti pienen yrityksen jälkeen käyntiin. Sammui taase vähän ajan kuluttua, eikä enää käynnistynyt. Kun auto jäähtyi starttasi se taas. Kun faija lähti ajamaan, oli kierrokset todella korkeat. Ei kuulemma koskenut kaasuun ollenkaan. Siis, tyhjäkäynti oli tipotiessään.
Vähän ajan kuluttua taas sammui ja sitten oli kuollutta. Pyörittää, mutta ei käynnisty eikä lupaa.
Piti Rosqvist: n käydä hinaamassa auto kotio.
Oisko nyt sillä vasemman lokasuojan pellissä olevalla BOSCHn palikalla jotain tekemistä asiaan? Eikös se ole just se pahamaineinen sytyksen ohjausyksikkö...
Kaikki muut sytkän palikat, johdot ja tulpat on vaihdettu ihan viikko takaperin sit.
Bensaa tulee, ei se muuten olisi käynyt välillä.
Miettikää ja heittäkää mielipiteitä, mistä voisi johtua uskollisen kaupparatsun nikotteleminen, kiitos.
-H-
900C -86
Dänx LR,
Motonettiin sit vaan.
On muuten Vantaan netissä aikas pissapää henkilökuntaa. Olin nimittäin lauantaina tuota ko. palikkaa hakemassa ja olin just aikas kolmen pintaan siellä. Nooh, ovella seiso semmoinen irokeesipissapääjuntti, joka sanoi, että ei enää asiakkaita sisään.
Selitin kauniisti tilanteen, että vanhempien vessa seisoo hjallis areenalla tien tukkeena, et osa ois tosi kiva saada. Niin ei! Suattana, että otti lämpöä. Ois menny just tasan kaksi minuuttia hakiessa se osa.
Semmoista asiakaspalvelua...
Aaah, teki hyvää päästä tuulettamaan.
-H-
Motonettiin sit vaan.
On muuten Vantaan netissä aikas pissapää henkilökuntaa. Olin nimittäin lauantaina tuota ko. palikkaa hakemassa ja olin just aikas kolmen pintaan siellä. Nooh, ovella seiso semmoinen irokeesipissapääjuntti, joka sanoi, että ei enää asiakkaita sisään.
Selitin kauniisti tilanteen, että vanhempien vessa seisoo hjallis areenalla tien tukkeena, et osa ois tosi kiva saada. Niin ei! Suattana, että otti lämpöä. Ois menny just tasan kaksi minuuttia hakiessa se osa.
Semmoista asiakaspalvelua...
Aaah, teki hyvää päästä tuulettamaan.
-H-
Postituslistalla hiljattain esillä olleessa jutussa ruiskusatkun kummalliset käynnistymättömyys ongelmat johtuivat sytkäpäätteestä. Motonetista haettu uusi pääte oli viallinen mikä aiheutti "kivaa" lisäpähkäilyä. Voi olla huono säkä, mutta en silti hakisi em. osaa Motonetistä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Tai kenties jarrutehostimen kalvo puhki..? (=iso vuoto)Juha_A. kirjoitti:Suurempi imuvuoto jossain? Alipaine letkuista joku irti, niinkuin ASTech sanoi tai huohotusletku irti,imuputki ei kunnolla kiinni, joku letkuista rikki...?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7777
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Öljyntäyttö korkki auki..?
Ilmamäärämittarin lautanen jumissa..?
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
Ilmamäärämittarin lautanen jumissa..?
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#