B-koneisten laatikot
B-koneisten laatikot
Eli millä kaikilla laatikoilla b-koneista 99:ä on saanut, ainakin 4v ja automaatin, mutta onko ollut 5-vaihteista?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ymmärtääkseni 5-vaihteinen laatikko tuli vasta H-koneen yhteydessä, mutta mitenkäs ensimmäiset ysisataset, saiko niitä 5-vaihteisina B-koneella?
Oliko muuten 4-vaihteisista laatikoista eri versioita vai miten välityssuhteita on muutettu (turbo, ems, petro)? Käykö B-koneen laatikko 1,85 Triumphiin?
Oliko muuten 4-vaihteisista laatikoista eri versioita vai miten välityssuhteita on muutettu (turbo, ems, petro)? Käykö B-koneen laatikko 1,85 Triumphiin?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Tässä osviittaa asiaan. Kysymyksessä oli mallivuoden 1980 99 Saabit (B-koneinen ja kaikki mallit) ja niiden vaihdelaatikot.
Tuo 5-vaihteinen laatikko oli vasta vuonna -80 saatavilla 99 Turboon ja kuten vastauksesta näkee ei ollut saatavilla Suomessa. Ne markkina-alueet joilla tuo oli saatavilla on mulle pimeän peitossa, ainakin Ruotsi, Pohjois-Amerikka jne. kuului tuohon.Saab Info Finland kirjoitti:Vuonna 1980 Suomeen myydyt vuosimallin 1980 autot olivat 4 - vaihteisia, jolloin vaihdelaatikon tyyppi on ollut G34601. Joillakin muilla markkinoilla on ollut myös 5 - vaihteisia vaihteistoja jolloin tyyppi on G45701. Joten vastataksemme kysymykseenne, kummatkin tyypit ovat olleet mainitsemassanne mallissa, mutta Suomessa on myyty vain G34601 vaihteistomallia.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001