kytkimen letku
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24639
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
kytkimen letku
eli se mikä tuo paineen sylkälle voinko irroittaa tulipellin päästä ku tuntuu olevan pirun tiukassa itse sylinterissä! sieltä tuntuu irtoavan helposti.... onko käsitystä mitä uusi maksaa? jos sattuu katkeamaan.............
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Tällaisellako jo yritit avata työsylinterin kyljestä?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=11220
Lämmititkö?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=11220
Lämmititkö?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24639
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
olishan siinä se vaihto ehto kerta vielä vermeet paikallaan et painaa koko kytkin paskan kasaan ja irroittaa sylkän kuusiokolo ruuvit irti ja silleen .....MUTTA kun elättelen toivoa ettei tarttis koko konetta purkaa.............kansi on enään paikallaan kahdella pultilla sieltä alla ku ei sinnekkään mikään avain sopinut
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Mitä mahdat olla tekemässä?
99:n jakopään kopan kanteen alakautta kiinnittäviin pultteihin pääsee ehkä vähän paremin kiinni, jos irrotat vänkärinpuoleisen moottorinkiinnikkeen mutterin ja tunkkaat konetta alakautta varovasti. Jos ei työkalut muuten sovi. Olikohan piippuavain tuohon kohtaan sopiva?
Vesipumpun hihnapyörän irrottamallakin saattaisi saada lisää tilaa.
99:n jakopään kopan kanteen alakautta kiinnittäviin pultteihin pääsee ehkä vähän paremin kiinni, jos irrotat vänkärinpuoleisen moottorinkiinnikkeen mutterin ja tunkkaat konetta alakautta varovasti. Jos ei työkalut muuten sovi. Olikohan piippuavain tuohon kohtaan sopiva?
Vesipumpun hihnapyörän irrottamallakin saattaisi saada lisää tilaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
tein ko paikkaan erikoishylsyn siten että halkaisin 6- kulma 13 mm hylsyn laikalla ja hitsasin siihen jonkun latanpätkän varreksi. Eipä toi nyt varttakaan tarvii kun jeesuspihdeilläkin kiertää omiksi tarpeiksi.
Hylsyn mitat kantsii tietenkin tarkistaa etukäteen ja se ilmausruuvi ensin pois tieltä. Jos 6- kantti on kovin nyljääntynyt niin kantsii harkita raskiiko mätkiä sen puolituumaisen hylsyn siihen.
stara
Hylsyn mitat kantsii tietenkin tarkistaa etukäteen ja se ilmausruuvi ensin pois tieltä. Jos 6- kantti on kovin nyljääntynyt niin kantsii harkita raskiiko mätkiä sen puolituumaisen hylsyn siihen.
stara
jos lämmität niin avaa toisesta päästä ensin, ettei käy niin kuin minulle jarrupuolella, kuumuus teki painetta ja letku räjähti silmille. syttyi kele vielä palamaan. arvaa ketuttiko vanhaa moinen mogadishu. mutta onneks oli lasit päässä, mitään ei käyny, mutta esim 200 asteinen öljy tekee finnejä taatusti nenuun.
stara
stara