Visainen kysymys raadille:
Miten sopii sisäisen keskityksen omaava satkun laatikko vanhempaan satkuun?
Vetarithan joutuu uusimaan, mutta miten disabloin tuo ulkoisen vaihdekepin keskityksen vanhemmasta konstruktiosta?
Muita huomioonotettavia juttuja uudemman laatikon asennuksessa?
kiittäen,
-tuomas-
laatikkojen yhteensopivuudesta
laatikkojen yhteensopivuudesta
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Tähän samaan lokeroon pitää kans laukaista että Sopiiko:
Saab 900i -86 8v laatikko -> Saab 900 T16 -84 ??
Saab 900i -86 8v laatikko -> Saab 900 T16 -84 ??
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Sopiihan se kunhan käytetään sellaisia maljoja, jotka autossa ovat olleet. Ulkoisen keskityksen voi ja kannattaa poistaa, jos laittaa uudemman laatikon. Vanhemmassa vetarin maljassa on kolme sikkiä ulkokehällä, uudemmassa kaksi.
Vanhempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba07.jpg
Uudempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba22.jpg
Vanhempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba07.jpg
Uudempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba22.jpg
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis