Visainen kysymys raadille:
Miten sopii sisäisen keskityksen omaava satkun laatikko vanhempaan satkuun?
Vetarithan joutuu uusimaan, mutta miten disabloin tuo ulkoisen vaihdekepin keskityksen vanhemmasta konstruktiosta?
Muita huomioonotettavia juttuja uudemman laatikon asennuksessa?
kiittäen,
-tuomas-
laatikkojen yhteensopivuudesta
laatikkojen yhteensopivuudesta
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Sopiihan se kunhan käytetään sellaisia maljoja, jotka autossa ovat olleet. Ulkoisen keskityksen voi ja kannattaa poistaa, jos laittaa uudemman laatikon. Vanhemmassa vetarin maljassa on kolme sikkiä ulkokehällä, uudemmassa kaksi.
Vanhempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba07.jpg
Uudempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba22.jpg
Vanhempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba07.jpg
Uudempi: http://www.saab4fun.com/nya_bilder/ba22.jpg
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis