Satkun tuulettimen kaapeli

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Satkun tuulettimen kaapeli

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

No niin, nyt on satku saanut uuden moottorin. 8 tappinen ruisku on vaihtunut
matalapaineturboksi. Nyt iski vaan semmoinen ongelma etten löydä moottorin tuulettimen pistoketta kaapelihässäkässä, voisiko joku ystävällisesti tarkistaa minkä näköinen, ja minkä väriset kaapelit
flektiin tulee :) Pitäisi kirjan mukaan olla musta ja vihreä, mutta
en minä vaan semmosta löydä..
Nyt ei oikein uskalla lähteä ruuhkassa ajaa, kun ei tiedä milloin ylikuumenee. :oops:
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Musta menee flektiltä maihin ja vihreä piuha menee syylärin vasemmassa yläkulmassa olevaan liittimeen. Samasta liittimestä piäisi lähteä keltainen piuha, joka menee sulakeboxi suuntaan. Flektin toiminnan voit varmistaa yhdistämällä virrat päällä keltaisen ja vihreän piuhan.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ei muuten tarvi olla edes virrat päällä kun toiminnan kokeilee...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

mikkoimp kirjoitti:ei muuten tarvi olla edes virrat päällä kun toiminnan kokeilee...
Juu, eipä tarvikaan :oops:
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Jep, löysin. Olin kytkennyt lucaksen ruiskujen vastuksen flektin kaapeliin :oops: . No, olisi heti pitänyt arvata ettei se siihen kuulunut, kun
kaapeli ei oikein riittänyt lokariin asti. Nyt toimii flekti, pitää
vielä saada mittarivalaistus ja bensamittari toimimaan.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

t8 kirjoitti:Musta menee flektiltä maihin ja vihreä piuha menee syylärin vasemmassa yläkulmassa olevaan liittimeen. Samasta liittimestä piäisi lähteä keltainen piuha, joka menee sulakeboxi suuntaan. Flektin toiminnan voit varmistaa yhdistämällä virrat päällä keltaisen ja vihreän piuhan.
Onko tuo missä autossa, kun itsellä on -90 900T16 lucas ja johdot oli katkenneet kolarissa ja nyt katson, että tulee 2 johtoa.
Kumpaakaan ei tule +12V, vaikka pistän flektin ohjauksen johdot yhteen. Rele napsuu kyllä, kun pistän flektin ohjauksen johdot yhteen, mutta virtaa vaan ei tule?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vastaa Viestiin