No niin, nyt on satku saanut uuden moottorin. 8 tappinen ruisku on vaihtunut
matalapaineturboksi. Nyt iski vaan semmoinen ongelma etten löydä moottorin tuulettimen pistoketta kaapelihässäkässä, voisiko joku ystävällisesti tarkistaa minkä näköinen, ja minkä väriset kaapelit
flektiin tulee Pitäisi kirjan mukaan olla musta ja vihreä, mutta
en minä vaan semmosta löydä..
Nyt ei oikein uskalla lähteä ruuhkassa ajaa, kun ei tiedä milloin ylikuumenee.
Musta menee flektiltä maihin ja vihreä piuha menee syylärin vasemmassa yläkulmassa olevaan liittimeen. Samasta liittimestä piäisi lähteä keltainen piuha, joka menee sulakeboxi suuntaan. Flektin toiminnan voit varmistaa yhdistämällä virrat päällä keltaisen ja vihreän piuhan.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Jep, löysin. Olin kytkennyt lucaksen ruiskujen vastuksen flektin kaapeliin . No, olisi heti pitänyt arvata ettei se siihen kuulunut, kun
kaapeli ei oikein riittänyt lokariin asti. Nyt toimii flekti, pitää
vielä saada mittarivalaistus ja bensamittari toimimaan.
t8 kirjoitti:Musta menee flektiltä maihin ja vihreä piuha menee syylärin vasemmassa yläkulmassa olevaan liittimeen. Samasta liittimestä piäisi lähteä keltainen piuha, joka menee sulakeboxi suuntaan. Flektin toiminnan voit varmistaa yhdistämällä virrat päällä keltaisen ja vihreän piuhan.
Onko tuo missä autossa, kun itsellä on -90 900T16 lucas ja johdot oli katkenneet kolarissa ja nyt katson, että tulee 2 johtoa.
Kumpaakaan ei tule +12V, vaikka pistän flektin ohjauksen johdot yhteen. Rele napsuu kyllä, kun pistän flektin ohjauksen johdot yhteen, mutta virtaa vaan ei tule?