No, muutenkin hyvin menneen perjantain kruunasi vielä tää!
Auto työmaalla halliin, diaknoosi että tekstiilimatotkin märkänä, ei muuta kuin sisustat vek ja maton pesuun. Onneksi oli alkuperäisten äänieriste mattojen päällä sentin äänieristyshuopa mikä oli imenyt maton läpi menneet nesteet ja ei ollut peltiä myöten märkänä paikat. Hana pois , ihanan ahtaasta paikasta, edessä mm.vakionopeus säätimen alipainekelloa tms. ja hanan tutkiminen. Hanan sisään menevän karan o-rengas korkannut ulos koska sitä paikallaan pitävä "korkki" irronnut liimauksistaan.
Olin vaihtanut uuden hanan tasan vuosi sitten että ei muuta kuin "korkin" uudelleen liimaus Loctiten Pro -pikaliimalla paikoilleen ja hanan rungon sivuihin korkin kohdalle 1,5 m reijät ja 1,6 mm rosterilangasta 1 cm tapit korkin päälle varmistamaan ettei vastaavaa tapahdu uudelleen.
karan päässä olevaan valkoiseen muovimötikään , missä pätkä hammastankoa, piti tehdä kolot että hana pelaa kunnolla ja karan liike pysyy ennallaan.
Voitelin karan vielä silikonirasvalla että liikkuu liukkaasti ja o-rengas ei kulu ennen aikojaan.
Viikonloppu meni siinä mattoja pestessä ja uusia äe- huopia tehdessä ja sisustan asennus vei luonnollisesti huomattavasti kauemmin kuin purku.
No, hana ei korkaa enään samalla tavalla ja onpahan autossa kuin uudet puhtaat matot vaan mikään ei korvaa v...sta ja sitä että joutui viettään työmaalla koko viikonlopun ja ei joutanut "päivystämään" sohvalla...
katsomassa kun vaimo siivoo eli suorittaa naisten töitä...
Uhkasinkin autoa ( näin wanhoilla autoilla on jo sielu ...) että vielä kun mulle ryppyilet niin pukkaan hajottamolle ja kasan heti alimmaiseksi etkä pääse viettään eläkepäiviä mun talliin. Vaimookin vaihdetaan pienemmistä syistä ! ...kele.
Ja aina oon uhannut että jos jättää välille niin vaihdan merkkiä mutta taaskaan ei auto jättänyt välille vaan pääsi työmaalle takas. Et kyllä mun auto sen tietää mikä sitä oottas jos välille jättäis...

Onko muilla vastaavaa kokemusta lämppärin hanoista?