Kannattaako vaihtaa saab 99 vm 83 -saab 900i:n vm89

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
huuhkajata
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 16:41

Kannattaako vaihtaa saab 99 vm 83 -saab 900i:n vm89

Viesti Kirjoittaja huuhkajata »

Elikkä saab 99 vm 83,juuri leimattu,rustetta apukuskin oven reunassa ja etulokasuojan etuosassa ja takalokasuojan etureunassa ja pohjassa ruoste alkuja ja kuskin oven alareunassa ajettu 210 tuhatta.Saab 900i vm 89 ajettu 320 tuhatta,juuri leimattu ruosteeton.Paljonko kannatta maksaa välirahaa?
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Haluan nähdä 320tkm ajetun ruosteettoman. Vetari tunneli hommia takuuvarmasti jos ei jo tehty , ja takakontin kulmat. Etujalkatilat V/O.

Korin tarkempi syynäys olisi poikaa ennen arviota.
Siksi "sytyn" koska kori nyt sattuu määräämään näiden hinnan tässä ikäluokassa.

Edes tämä auto joka kuvassa ei ole ruosteeton -->>

http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=93329
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Sinähän ne mätäpaisekohdat :D
Jos kori on noilta osin siedettävä ja sisusta ei ole kulahtanut (saattaa hyvällä käytöllä jopa säilyä 300+ tkm) hintaa on vaikeaa arvioida. Onko 8v vai 16v? Onko 2.0 vai 2.1?
Paras ero on kuitenkin se ARMOTTOMAN iso takakontti...jos ostaa 3/ 5-ovisen OG satkun ei farkkuja tarvitse vilkuilla... :lol:
Käyttötarve ratkaisee sanoisin minä. Jos satku on ruisku niin kukkarokin kiittää... :roll:
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

..hintaa on vaikeaa arvioida. Onko 8v vai 16v? Onko 2.0 vai 2.1?
Niinno, ei se ainakaan 2,1 ole, nuohan tuli vasta -91 alkaen. 8O


Jos välirahasta pääsee sopuun,ni mikä jottei, mut itsekin aika skeptinen ruosteetomuuden suhteen.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

kannattaa myös muistaa että renkaiden kunto painaa myyntiarvon vaakakupissa aika paljon.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin