Kannattaako vaihtaa saab 99 vm 83 -saab 900i:n vm89
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Su Loka 02, 2005 16:41
Kannattaako vaihtaa saab 99 vm 83 -saab 900i:n vm89
Elikkä saab 99 vm 83,juuri leimattu,rustetta apukuskin oven reunassa ja etulokasuojan etuosassa ja takalokasuojan etureunassa ja pohjassa ruoste alkuja ja kuskin oven alareunassa ajettu 210 tuhatta.Saab 900i vm 89 ajettu 320 tuhatta,juuri leimattu ruosteeton.Paljonko kannatta maksaa välirahaa?
Haluan nähdä 320tkm ajetun ruosteettoman. Vetari tunneli hommia takuuvarmasti jos ei jo tehty , ja takakontin kulmat. Etujalkatilat V/O.
Korin tarkempi syynäys olisi poikaa ennen arviota.
Siksi "sytyn" koska kori nyt sattuu määräämään näiden hinnan tässä ikäluokassa.
Edes tämä auto joka kuvassa ei ole ruosteeton -->>
http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=93329
Korin tarkempi syynäys olisi poikaa ennen arviota.
Siksi "sytyn" koska kori nyt sattuu määräämään näiden hinnan tässä ikäluokassa.
Edes tämä auto joka kuvassa ei ole ruosteeton -->>
http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=93329
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Sinähän ne mätäpaisekohdat
Jos kori on noilta osin siedettävä ja sisusta ei ole kulahtanut (saattaa hyvällä käytöllä jopa säilyä 300+ tkm) hintaa on vaikeaa arvioida. Onko 8v vai 16v? Onko 2.0 vai 2.1?
Paras ero on kuitenkin se ARMOTTOMAN iso takakontti...jos ostaa 3/ 5-ovisen OG satkun ei farkkuja tarvitse vilkuilla...
Käyttötarve ratkaisee sanoisin minä. Jos satku on ruisku niin kukkarokin kiittää...

Jos kori on noilta osin siedettävä ja sisusta ei ole kulahtanut (saattaa hyvällä käytöllä jopa säilyä 300+ tkm) hintaa on vaikeaa arvioida. Onko 8v vai 16v? Onko 2.0 vai 2.1?
Paras ero on kuitenkin se ARMOTTOMAN iso takakontti...jos ostaa 3/ 5-ovisen OG satkun ei farkkuja tarvitse vilkuilla...

Käyttötarve ratkaisee sanoisin minä. Jos satku on ruisku niin kukkarokin kiittää...

Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Niinno, ei se ainakaan 2,1 ole, nuohan tuli vasta -91 alkaen...hintaa on vaikeaa arvioida. Onko 8v vai 16v? Onko 2.0 vai 2.1?

Jos välirahasta pääsee sopuun,ni mikä jottei, mut itsekin aika skeptinen ruosteetomuuden suhteen.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534