Ja toinen mietitystä aiheuttava juttu, kun ratin kääntää kummelle puolelle tahansa niin jyrkkään kuin se vaan menee ja ajaa kävely vauhtia niin edestä kuuluu samantyylinen kitinä kuin jarrulevyistä...

stara kirjoitti:...
Mutta pieni kulmien muutos taka- akselissa ei minulle oikein mene jakeluun, miten sen saa aikaan ja nimenomaan miten se muka säädetään , kun säätöjä ei ole.
Jos puhutaan ns. nelipyörämittauksesta, niin voihan ne taka-akselin pyörien kulmat (autoon nähden) muuttua myös jos puslat on sököt, eli siis koko taka-akseli olis silloin väärässä paikassa koriin nähden. Tai oikeastaanhan silloin on jo kyse siitä, ettei saada mitattua luotettavasti, kun on väljää jossakin.Mertmi kirjoitti:Taka-akselin kulmamuutos käytännössä vaatii akselin taipumisen...