2-ovisen oviverhoilut, lukot yms. (99 vs 900).

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jusau

2-ovisen oviverhoilut, lukot yms. (99 vs 900).

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Tuossa 99:ssä meni aapparin puolen kahva veltoksi taannoin (kyytiläinen tempaisi :( ), meni särki ja purin verhoilut poies. Oven pohjalta löytyi tanko ja jousi yms. hilua. Olisiko tuohon pahahko rasti vaihtaa 2D 900:n ovimekanismi verhoiluineen/yhdistää vanhaan lukkopesään, olisi kahvakin vähän paremmassa paikassa ja tukevat ovitaskut. Eli löytyykö tuosta tupliksen ovesta valmiit paikat 900:n mekanismeille+paneelille, jos sellaiset innostun romikselta pakkasessa purkamaan? Ja jos nettivaraosasta ID: 413154 vastaavanlaista 2D nahkapenkkisarjaa täydellistä/vähän puutteellista olisi jollakin odottamassa aikaa parempaa, voisi sellaisesta hieroa kauppaa 8)
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Ovikehikko on sama molemmissa, joten muutos onnistuu. Myös lukko on molemmissa sama.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
tfati
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 07:56
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja tfati »

Pistin kerran 99:n oven -85 900:seen (2-ovinen) ja vaihdoin 900:sen
verhoilut tietty paikalleen. jälkeenpäin huomasin, että ikkunakampi
oli vaihdetussa ovessa lähempänä verhoilua, eli kampi hinkkasi
verhoilun pintaa. Toiselle puolelle jäi taas oli selvä rako verhoilun
ja kammen väliin. Muuten oli ihan irroita-pulttaa-kiinni operaatio.

Kannattaa tarkistaa sen akselin pituus,johon kampi tulee ja vaihtaa
sekin osa päittäin jos eroa löytyy.
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Jepulis, eli pitääpä sitten sopivassa välissä aloittaa vaihto-operaatio, kiitoksia.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Voi juma tota opelin logoa/kuvaa.Sydänkohtauksen tässä meinaa saada. :evil:
Catharsis
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 00:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Catharsis »

tomaatti kirjoitti:Voi juma tota opelin logoa/kuvaa.Sydänkohtauksen tässä meinaa saada. :evil:
v**tu ihan hyviä autoja. :oops:
ex 9000 i vm 91 ja ex 900 C vm 89
toistaiseksi ilman saappia
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Oviverhouksesta vielä. Me kokeiltiin maalata beiget verhoukset mustiksi, ja ihan tavan spraymaalilla niistä tuli upeen näköiset. Puhdistettiin vaan pinnat ennen maalausta. Eräskin klubitoveri ihmetteli, että missäs mallissa on tämmösiä mustia? Nää on varmasti harvinaiset. :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Jeps, varmaan joutuu paukkupulloon tarttumaan itsekin, jos noita verhoiluja alan vaihdella. Tuurissaan kiinni, jos oikeanväriset verhoukset löytää.
ihan tavan spraymaalilla niistä tuli upeen näköiset
. Eli välttämättä ei tarviaisi mitään hienoja vinyyli tmv. sprayvärejä, pehmenikö/tarttuiko/sotkiko myöhemmin vai kuivui hyvin?
Penanen
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 18:27
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Penanen »

Mä maalasin Crouvnin sisustan mustaksi Bilteman vinyylimaalilla, tai aloitin muttei se kuivunu luvatussa ajassa. Vaihdoin maalin Mastonin mattamustaan joka kuivui normaalisti. Bilteman vinyylimaali ei ehtiny kuivua ennen auton myyntiä(2kk). vaan tuntui tahmealta aina vaan. Tavallinen mattamusta pysyy tosi hyvin kiinni, eikä hilseile. Silikoninpoistoainetta kannattaa käyttää, muuten iskee pilkkukuume kerniin.
-86 900 turbo ic 8v -86 Crescent 3v Mi
Vastaa Viestiin