Ja kuinka yleistä mahtaa olla, että alkaa sieltä vuotamaan. Noin äkkiä peilillä katottua näyttäs että elementti on halki siitä mistä vastukset menevät läpi
16V lohkarin elementin vaihto?
16V lohkarin elementin vaihto?
Eli onnistuuko tuo satkun(16V -89) lohkolämppärin elementin vaihto ilman, että täytyy ottaa pakosarja pois?
Ja kuinka yleistä mahtaa olla, että alkaa sieltä vuotamaan. Noin äkkiä peilillä katottua näyttäs että elementti on halki siitä mistä vastukset menevät läpi

Ja kuinka yleistä mahtaa olla, että alkaa sieltä vuotamaan. Noin äkkiä peilillä katottua näyttäs että elementti on halki siitä mistä vastukset menevät läpi
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: 16V lohkarin elementin vaihto?
Kyllä se sieltä poiskin tulee,koska on asenettukin pakosarja paikallaan!!!Frostgrey kirjoitti:Eli onnistuuko tuo satkun(16V -89) lohkolämppärin elementin vaihto ilman, että täytyy ottaa pakosarja pois?
Ja kuinka yleistä mahtaa olla, että alkaa sieltä vuotamaan. Noin äkkiä peilillä katottua näyttäs että elementti on halki siitä mistä vastukset menevät läpi![]()
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
lohkis
Morjens!
Kyllä sen lämmittimen voi vaihtaa ilman pakosatsin irroitusta, lämmitinhän on kierteellä jalassa kiinni ja mahtuu tulemaan ulos aivan mainiosti. Suurempi huoli onkin se "jalka", missä lämmitin on kiinni. Jos autossa on ollut kauan samat nesteet, kertyy jalan sisään sakkaa ja möhnää. Alumiinista valettu jalka syöpyy sisältä ja vaikka vastuksen saakin vaihdettua, voi jalka kevyelläkin murjomisella rikkoutua ja sitten on asiaa merkkiliikkeeseen ostamaan uutta jalkaa. Hintaa ei ole kuin n.20 juroa, joten jos yhtään epäilyttää, hommaa uusi vastus ja jalka sekä irroita pakosarja valmiiksi...
teevee P:n Vee
Kyllä sen lämmittimen voi vaihtaa ilman pakosatsin irroitusta, lämmitinhän on kierteellä jalassa kiinni ja mahtuu tulemaan ulos aivan mainiosti. Suurempi huoli onkin se "jalka", missä lämmitin on kiinni. Jos autossa on ollut kauan samat nesteet, kertyy jalan sisään sakkaa ja möhnää. Alumiinista valettu jalka syöpyy sisältä ja vaikka vastuksen saakin vaihdettua, voi jalka kevyelläkin murjomisella rikkoutua ja sitten on asiaa merkkiliikkeeseen ostamaan uutta jalkaa. Hintaa ei ole kuin n.20 juroa, joten jos yhtään epäilyttää, hommaa uusi vastus ja jalka sekä irroita pakosarja valmiiksi...
teevee P:n Vee