Hieno ostos, onnittelut. Oikein ryhdikkään näköinen kärry ja varmasti hintansa vääri, ainahan noissa pikkulaittoa löytyy. Multa löytyy satkun pakoputki (uusi, pakosarjalta takapöntölle sis. välimaimennin) nimelliseen 10e hintaan, jos tarvitsee vaihtaa. Myös pyyhkijänmekanismi, jos omaa et saa toimimaan (eiköhän siellä vain ole roskaa / jumissa, kun sulaketta polttaa) löytyy edullisesti.
Niin, ja hyvää syntymäpäivää.
Satku pihassa
Pitäähän sitä kaikkea olla pahan päivän varalle. Niin, ja tuo putki käynee vain peltisarjalla varustettuun ruiskuun, ainakin 99/90 pakosarjan ulostulot ovat liian kaukana toisistaan sopiakseen putkeen.Breadfan86 kirjoitti:Lefalta näköjään löytyy kaikkea mahdollista Kiitokset.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Peltipakosarja on paljon "kliinimpi", eli ei valettu kuten tavallinen. Kyllä noitakin käytettynä luulisi jostain löytyvän..Breadfan86 kirjoitti:Hmm, mistähän tuon peltisarjan tunnistaa. Tiedä vaikka olis semmone?lefa42 kirjoitti:Pitäähän sitä kaikkea olla pahan päivän varalle. Niin, ja tuo putki käynee vain peltisarjalla varustettuun ruiskuun, ainakin 99/90 pakosarjan ulostulot ovat liian kaukana toisistaan sopiakseen putkeen.Breadfan86 kirjoitti:Lefalta näköjään löytyy kaikkea mahdollista Kiitokset.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Peltisarja on nimensä mukaisesti peltiä, valurautanen on selkästiä tukevampaa tekoa. Vähän hölmösti sanottu mutta kun noi näkee niin erehtyä ei voi.
Pakoputken loppuosa kyllä sopii ristiinkiin ja etuosahan kestää muutenkin pidempään. Esim. mulla on tuossa avossa -87ruiskusta pakoputki, vähän keskipöntön kiinnikkeitä joutus rakenteleen.
Oma mielipiteeni tuosta 99:n jatkosta on että ennemmin vaikka h-koneella liikenteeseen kuin lihoiksi tai kilvet pois. On kumminkin melko siistin oloinen.
Alkuperäinen kone toki kannattaa säästää.
Pakoputken loppuosa kyllä sopii ristiinkiin ja etuosahan kestää muutenkin pidempään. Esim. mulla on tuossa avossa -87ruiskusta pakoputki, vähän keskipöntön kiinnikkeitä joutus rakenteleen.
Oma mielipiteeni tuosta 99:n jatkosta on että ennemmin vaikka h-koneella liikenteeseen kuin lihoiksi tai kilvet pois. On kumminkin melko siistin oloinen.
Alkuperäinen kone toki kannattaa säästää.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
kilpien pitäminen maksaa 26 centtiä päivässä. onhan se tietysti armeijan palkasta siivu sekin. jos autolle on kiinnostuneita ottajia, tarjoudun sponsoroimaan rekisterissäpitämisen kustannuksia kohtuullisen periodin ajan. yv:llä lisätietojaBreadfan86 kirjoitti:Kahden auton pitäminen on turhan tyyristä lystiä mulle. Jos se jää odottamaan inspiraatiota tuonne tallin taakse, niin pakko on viedä kilvet pois. Joku sais tästä kilvissä olevan hyvän projektin itelleen, jos on nopea.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
vakuutusta ei voi ns. "poistaa", mutta samaan taloudelliseen lopputulokseen pääset, kun laitat seisontaan auton, eli puhelinsoitto vakuutusyhtiöön ja sanot että tämä auto menee tästä päivästä lähtien seisontavakuutukseen (harmillista jos et ollut jo tehnyt).Breadfan86 kirjoitti: Kuinkas, voiko autosta ottaa vakuutuksen kokonaan pois ja jättää se silti kilpiin? Tuosta kun veisin kilvet pois, saisin hyvän osan rahoitettua tuon satkun vakuutuksesta.
ainakaan Pohjolassa seisontavakuutuksessa olevasta autosta ei synny mitään vakuutuskuluja. varmista vielä omalta vakuutusyhtiöltä.
eli tuon jälkeen ainoat kulut on se autovero, 26cent/vrk.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)