kylmäkäynnistäminen kestää...?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
juippinen
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 18:32

kylmäkäynnistäminen kestää...?

Viesti Kirjoittaja juippinen »

onko syynä tulpat, t-johdot, puola, v-jakaja vai mikä oireilee..?
eli siis kestää n. 5>sek. ennen ku syttyttää... t: -88 900i
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Entäs jos ruiskussa vuotaa jokin paineet pois? Ei siis ulos, vaan tankkiin takaisin taikka imusarjaan..

K-jetronic ruiskun vianhakuun apua näin parin minuutin googlettamisella: http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php

Edit: Ja itsellenihän on sattunut noiden linkin vinkkien lisäksi mm. ilmamäärämittarin läpän korkeuden säätö, järjestelmäpainesäätimen jumittuminen roskasta, painevaraajan vuoto ulospäin sekä polttoainepumpun takaiskuventtiilin vuoto.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
juippinen
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 18:32

Viesti Kirjoittaja juippinen »

selvä, nämä tulivat sitten lisäyksenä vaihtoehtoihin vian etsinnässä, kiitän lisäyksestä :) . Mutta jos lähdetään siitä että mitään ei ole vielä tullut edes kokeiltua/pois suljettua, niin mistä lähtisitte ensiksi vikaa hakemaan (tod. näköisin syy)?
Vastaa Viestiin