onko syynä tulpat, t-johdot, puola, v-jakaja vai mikä oireilee..?
eli siis kestää n. 5>sek. ennen ku syttyttää... t: -88 900i
kylmäkäynnistäminen kestää...?
Entäs jos ruiskussa vuotaa jokin paineet pois? Ei siis ulos, vaan tankkiin takaisin taikka imusarjaan..
K-jetronic ruiskun vianhakuun apua näin parin minuutin googlettamisella: http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
Edit: Ja itsellenihän on sattunut noiden linkin vinkkien lisäksi mm. ilmamäärämittarin läpän korkeuden säätö, järjestelmäpainesäätimen jumittuminen roskasta, painevaraajan vuoto ulospäin sekä polttoainepumpun takaiskuventtiilin vuoto.
K-jetronic ruiskun vianhakuun apua näin parin minuutin googlettamisella: http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
Edit: Ja itsellenihän on sattunut noiden linkin vinkkien lisäksi mm. ilmamäärämittarin läpän korkeuden säätö, järjestelmäpainesäätimen jumittuminen roskasta, painevaraajan vuoto ulospäin sekä polttoainepumpun takaiskuventtiilin vuoto.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)