http://www.iki.fi/oju/misc/IMG_4363.JPG
http://www.iki.fi/oju/misc/IMG_4364.JPG
Käämitön liuska on kiinni myös suojavaipan päässä, siksi suojavaippa on avattu myös kärjestään. Suojavaippa on kuvassa asian havainnollistamiseksi.
Mitenkäs tuo oikein toimii?
Arvaus:
Kun virta on päällä käämi kuumenee ja irrottaa kytkimen auki-asentoon. Mikäli on kylmää niin kestää hiukan ennen kytkimen aukeamista. Tänä aikana lisäpolttoainesuutin ehtii tehdä pahojaan

Katkooko kytkin lisäpolttoainesuuttimen virransyöttöä, ohjaussignaalia vai maata?
Anturin toiminnan näkee myös mittarilla jos mittaa vastuksen. Satunnaista takertelua ei sekään paljasta joten sikäli väite, ettei anturin kuntoa mittaamalla saa selville, pitää paikkaansa.
Tulppien kastelu loppui kun tämän vaihtoi uuteen.