Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
marg3
"Aero"
Viestit: 417 Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44
Viesti
Kirjoittaja marg3 » Ke Syys 13, 2006 12:20
Kuskin puoleinen lähivalo ei pala, ei vaikka polttimon vaihtaa. Pitkät palaa kyllä, jokaisella polttimolla jolla olen testannut. Vaihdoin liittimen johon polttimo tulee mutta ei auta.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24634 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Syys 13, 2006 12:22
sulake palanut.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ke Syys 13, 2006 15:14
tai rele rikki.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
kostape
"Hölösuu"
Viestit: 1270 Liittynyt: To Kesä 19, 2003 13:32
Paikkakunta: Nurmijärvi/Renko
Viesti
Kirjoittaja kostape » To Syys 14, 2006 18:03
Vanhoissa Saabeissa on tarpeen silloin tällöin sormella pyöritellä sulakkeita, että homeet karisevat ja kontakti säilyy!!
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » To Syys 14, 2006 18:16
Niin 96 ja 99 saabissa tuo kikka toimii mutta latta sulakkeita ei oikein voi kannassaan pyöritellä.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » To Syys 14, 2006 19:41
900i kirjoitti: Niin 96 ja 99 saabissa tuo kikka toimii mutta latta sulakkeita ei oikein voi kannassaan pyöritellä.
onhan noita satkujakin noilla pyörylöillä...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » To Syys 14, 2006 20:18
Onko? Missä vuosimalleissa?
85vuonna ainakin latta sulakkeet?
Sitä meinasin kun kysyjän auto näyttäis olevan 90vm
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757 Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja lefa42 » To Syys 14, 2006 20:38
Nuo liittimet tuppaavat ainakin sulamaan, sellaisiakin tapauksia olen nähnyt..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
okaalto
"Aero"
Viestit: 403 Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 20:00
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja okaalto » To Syys 14, 2006 22:23
lefa42 kirjoitti: Nuo liittimet tuppaavat ainakin sulamaan, sellaisiakin tapauksia olen nähnyt..
Kuten myös. Omassani oli toisen ajovalon polttimon liittimessä selvästi kuumentumisen merkkejä. Sen lisäksi rele kuumensi muistaakseni juuri lähivalojen liittimet sulakeboksista niin, että sinne suorastaan suli muovia.
Mukava kierre, ensin huono kontakti kuumentaa, ja sitten sulanut muovi huonontaa entisestää kontaktia.
marg3
"Aero"
Viestit: 417 Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44
Viesti
Kirjoittaja marg3 » Ke Syys 20, 2006 11:11
Abropoo, ei toimi ei. Sulake on ehjä, liitin on tosiaan vaihdettu. Polttimonkin pitäis olla ehjä. Pitänee sitte vielä testata toisella polttimolla..