Pakki menee mun ysisatkusta ilman "renkaan nostamista päälle" ja vaihtoehtoisesti 5-vaihde menee vain "kikkailulla". Eli kun vetää oikealle ja ylös- ei onnistu 5 vaihde. Viistolla liikkeellä menee.
Vika on varmaan siinä lukko renkaassa? Tuskin itse vaihteisto rikki? Millä tuon nyt korjais
vika on vaihdekepin alapäässä olevassa estin neulassa ja sen virheellisessä säädössä. sitä tulisi säätää alaspäin niin pitäs ruveta pelittään. säätö arvot ovat 21,5-22,5mm neulan kärjestä muovi kuulan juureeen.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Mulla tuli yksi kerta vaihtamisongelmia veljen satkuun, kun oli lainassa. En muista mitkä vaihteet takkusi mutta lähdin tutkimaan asiaa vaihdekepiltä ja selvisi, että keppi itsessään oli lähes irti.
Toinen voisi olla se kumi siellä kepin laatikon välillä eli tämä. Kuvassa on yllä uusi ja alla vanha.
Apuja kaivattaisiin jos jollakin vielä kuvia sattuisi olemaan tästä operaatiosta.
Pakki tosiaan menee päälle ihan ilman rinkuloista ja vitosta saa vähän hakea...tosin olen jo tähän tottunut mutta onkohan katsastussedällä jotain sanomista?