Projektina on vaihtaa alkuperäisen 900:sen T8 koneen tilalle T16 kone, missä on imusarjassa holkit koojetin suuttimille ja ruiskuksi tuleekin aluksi T8:n oma mekaaninen ruisku. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa vaihto-operaatio ja tuli mieleeni että onnistuuko ex-T8:n ilmastoinnin kompuran naittaminen 16-venttiilisellä kannella varustettuun koneeseen? Mahtuuko kompura pellin alle jos väsää sopivat kiinnikkeet sille ja etsii sopivan mittaisen hihnan? Onko tuolle asennukselle mitään muita esteitä jos saa vain tilan riittämään? Linkki kuvaan jossa 16V 900 konehuone kompuralla olisi pop ja kiva PS: Jos kompuran siirto on tuhoon tuomittu operaatio, olisi myynnissä täydellinen ilmastointilaitteisto 8V 900 saabbiin...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01