Saako T8 ilmast. kompuran sopimaan T16+K-jetin kanssa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Bv2sella
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 00:19
Paikkakunta: Lemi/Helsinki

Saako T8 ilmast. kompuran sopimaan T16+K-jetin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Bv2sella »

Projektina on vaihtaa alkuperäisen 900:sen T8 koneen tilalle T16 kone, missä on imusarjassa holkit koojetin suuttimille ja ruiskuksi tuleekin aluksi T8:n oma mekaaninen ruisku. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa vaihto-operaatio ja tuli mieleeni että onnistuuko ex-T8:n ilmastoinnin kompuran naittaminen 16-venttiilisellä kannella varustettuun koneeseen? Mahtuuko kompura pellin alle jos väsää sopivat kiinnikkeet sille ja etsii sopivan mittaisen hihnan? Onko tuolle asennukselle mitään muita esteitä jos saa vain tilan riittämään? Linkki kuvaan jossa 16V 900 konehuone kompuralla olisi pop ja kiva :wink:
PS: Jos kompuran siirto on tuhoon tuomittu operaatio, olisi myynnissä täydellinen ilmastointilaitteisto 8V 900 saabbiin...

Teemu
Saabismi iskee salakavalasti!
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

http://www.twinsaabs.com/

Tästä matkaohjeita :wink:

FixMyC900 :arrow: DIY Air conditioning :arrow: Intro
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin