kysyisin mä vaan (900 kytkin)
kysyisin mä vaan (900 kytkin)
hmmm... oon tämmönen ei niin paljon autoista tietävä tyttönen ja haluisin tietää että onkohan mun ysisatkussa neste- vaiko vaijerikytkin?ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa?
Viimeksi muokannut tirppis, Ti Huhti 17, 2007 08:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sellainen lisäys, että jos autosi on NG900 eli uudempi malli (siis mallivuosi 1994 eteenpäin, tuntomerkkeinä mm. konepellin saranat tuulilasin puoleisessa reunassa ja pellin alla moottori poikittain eikä pitkittäin), niin silloin kytkin on vaijerilla ja keskustelut tuolla NG900 - osastolla.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: kysyisin mä vaan (900 kytkin)
Riippuu paljon kytkinremontista. Yleisimmät remotit (eli pääsylinterin tiivisteiden vaihdot / joskus työsylinterin tiivisteiden vaihdot) vaativat yleensä kytkimen ilmauksen, mitä ei vaijerikytkimissä tarvitse tehdä. Ilmauksesta löytyy myös haulla paljon tietoa. Kytkinlevyn uusiminen onnistuu ilman nesteiden valuttamista taitavalta vaihtajalta, mutta yleensä samalla uusitaan työsylinterin tiivisteet, joka siis taas vaatii ilmauksen.tirppis kirjoitti:ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa?
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06