 oon tämmönen ei niin paljon autoista tietävä tyttönen ja haluisin tietää että onkohan mun ysisatkussa neste- vaiko vaijerikytkin?ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa?
  oon tämmönen ei niin paljon autoista tietävä tyttönen ja haluisin tietää että onkohan mun ysisatkussa neste- vaiko vaijerikytkin?ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa? 
 oon tämmönen ei niin paljon autoista tietävä tyttönen ja haluisin tietää että onkohan mun ysisatkussa neste- vaiko vaijerikytkin?ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa?
  oon tämmönen ei niin paljon autoista tietävä tyttönen ja haluisin tietää että onkohan mun ysisatkussa neste- vaiko vaijerikytkin?ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa? 
Riippuu paljon kytkinremontista. Yleisimmät remotit (eli pääsylinterin tiivisteiden vaihdot / joskus työsylinterin tiivisteiden vaihdot) vaativat yleensä kytkimen ilmauksen, mitä ei vaijerikytkimissä tarvitse tehdä. Ilmauksesta löytyy myös haulla paljon tietoa. Kytkinlevyn uusiminen onnistuu ilman nesteiden valuttamista taitavalta vaihtajalta, mutta yleensä samalla uusitaan työsylinterin tiivisteet, joka siis taas vaatii ilmauksen.tirppis kirjoitti:ja mitä tämä vaikuttaa kytkin remontissa?