
Yhden vai kahden iskarin vaihto?
-
- "Aero"
- Viestit: 364
- Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 13:19
Yhden vai kahden iskarin vaihto?
Jos vain toinen iskareista on paskana, niin vaihdatteko te yleensä vain heikkotehoisen iskarin vai molemmat vaikka toinen pelittäisikin? 

-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Laki ei määrää niitä pareittain vaihtamaan. Mutta se on suositeltavaa koska vaikuttaa ajo ominaisuuksiin varsin paljon tuo erilaisuus, siis jos kyseessä on vanhat iskarit joista toisessa on vielä toimitakuntoa jäljellä ja toisesta on öljyt tuleet pihalle.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Pajerossa oli myös orkkistakaiskarit, mittarissa reilu 460 000kmVesa Pohjalainen kirjoitti:Temmelsin pojan pappamobiilin iskarien kimpussa pari päivää, kun olivat alkuperäiset ja 18v. ikäiset. Kyllä tuli autosta jämerä ajettava, kun on uudet kaasut joka nurkassa.

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ajoin jo kauan sitten 9satkun Turun läpi tänne "muumimaahan" ilman takaiskareita
Iskarit oli poistettu korjaustyön tieltä ja tuhottu. Vaikka oli vuorokauden hiljaisempia hetkiä niin oli se sellainen kengurumatka jota ei koskaan unohda. Ajon opetuksena tuli SUURI kunnioitus noita iskareita kohtaan. ON NE PIRUN TÄRKEÄT KAPINEET TUOSSA KULKINEESSA. Tämän reissun jälkeen on Saabien iskarit olleet moitteettomassa kunnossa! Niiden kunnossapidossa EI pidä säästää.

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Aika monet kerrat on pitänyt ottaa laiskanläksynä kahden iskarin vaihdon jälkeen myös niidenkin jäljellejääneiden toisen parin vaihto uusiin. Suosittelen kanssa kaikkien neljän vaihtoa kerralla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01