No-niin. Tonnarin b202 lohko vaihdettu tilalle ja voitte uskoa, että oli melkoinen keko alumiinia irtohippuina öljypohjassa ja öljypumpun rattaisiin liiskautuneena

eli vaihtorattaat tuli otettua sitten myös elintenluovuttaja koneesta. Mutta nyt kun eilenillalla otin ekat tyypit, niin moottorin vikavalo syttyi vilkuttamaan (neljän sarjaa) kun vedätti vähänkin, ja veto oli vaivalloista. myös vapaalla, eli ilman kuormaa kaasuteltaessa seuraus on sama. Joten olen ajatellut, että oliskohan bensanpaineet alhaiset, eli bensapumppu selvä, sillä oireet ovat samankaltaisia, kun vanhallakoneella. Imuvuotokin toki voi olla mahdollinen, vaikka super tarkasti noi hilavitkuttimet ja tiivisteet tuli asenneltua. Täytyy siis tästä lähteä tarkasteleen letkuja ja mittailemaan bensanpaineita. Entäs voiko tonnarin suuttimia käyttää 900sen imusarjassa, vaikka niissä onkin ns. pituusero, eli suutinkärki on erillainen, pidempi. Ei nyt sitten tietenkään tullut katsottua niitä suuttimien osanumeroita, että osaisi tarkemmin täsmentää, mutta korviini on kantautunut tieto, että voi. Semmoset siellä nyt sitten onkin kiinni, joten vikahan voisi olla vaikka niissäkin

mene ja tiedä. Itselle tulis mieleen, että pituus erosta voisi seurata vääränlaista pyörteilyä imusarjassa ja vaikka polttoaineen pisaroitumista kanavanseinämiin, mutta ei ehkä noin rankkaa kakomista kuin nyt on havaittu. Tuliniistä tonnarin suuttimista mitattua vastusta, ennenkuin rohkenin ne sinne laittaan, kun hieman epäilytti niiden sopivuus, mutta samaltahan ne vaikutti, tokihan on selvää että omanmalliset suuttimethan se tarvii, mutta näin enshätään

No nyt kun on hieman hutkittu, niin on hyvä lähteä oikein tutkimaan.