Kuva-arvoitus Saabistille??
Kuva-arvoitus Saabistille??
Moikka!
Kuvan linkkisivu poistettu!
Kuvan linkkisivu poistettu!
Viimeksi muokannut saabt8, To Heinä 22, 2004 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Saab kuva_arvoitus
Siis kuva news sivulla Finet.binaries.kuvat otsikolla Liittyy saab_clubiin ei näy ????Mimmi kirjoitti:Jaa, mitkä kuvat ja missä
Merkillistä,,,

K-jetronic ruiskuhan se siellä ei kuulu joukkoon.
Näitä T16-koneita on tosiaan siellä täällä rakenneltu K-jetillä varustettuna. Vaatii vaan sopivat putkenpätkät ja jonkinlaisen tukirakenteen suuttimille. Kuulemma niistä tulee ihan toimivia pelejä ja tuosta 16-venaisesta koneesta löytyy kaikki tarvittavat reiät K-jetin kiinni pulttaamiseen. Toinenkin poikkeavuus löytyy, eli T8:n ahtoputkihan siellä on paikallaan. T16 matalapaineturbon ahtoputki on sinkittyä terästä.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Kyllä volvomies aina k-jetin tuntee kans, lh on pikkasen erinlainenMertmi kirjoitti:K-jetronic ruiskuhan se siellä ei kuulu joukkoon.Näitä T16-koneita on tosiaan siellä täällä rakenneltu K-jetillä varustettuna. Vaatii vaan sopivat putkenpätkät ja jonkinlaisen tukirakenteen suuttimille. Kuulemma niistä tulee ihan toimivia pelejä ja tuosta 16-venaisesta koneesta löytyy kaikki tarvittavat reiät K-jetin kiinni pulttaamiseen. Toinenkin poikkeavuus löytyy, eli T8:n ahtoputkihan siellä on paikallaan. T16 matalapaineturbon ahtoputki on sinkittyä terästä.

16-venttiilinen kansi ei kuulu joukkoon.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Moikka!dimebak kirjoitti:16-venttiilinen kansi ei kuulu joukkoon.
No tämä vastaus on lähinnä koko totuutta.
-Lohko on vm.84 8T
-Siis startti pakosarjan alla (ei näy kuvassa kun valo huono)
-Kampiakseli vm.88 8v
-Jakopään koppa + ö-pumppu vm.91 i
-Läppäkotelo vm.84 8T
-Ohjaust. pumppu jostain 16v
-+paljon hikeä ja muuta sähläämistä.
Ei ole ns. H-moottorit lainkaan "samanlaisia" eri vuosimallien suhteen, niin kuin luulisi ensikatsomalta. Esim. toi jakopään koppa/pumppu/siivapyörä/kampiakseli ja nokkaketjun ratas,,, kaikkia on ainakin kolmea mallia. Ei tahdo sopia sekaisin millään.
Mut tässä koneessa on kyllä "sovitettu" kaikki sekaisin pikku viilailulla.
No mitä järkee moisessa on




Tuo suuttimien asennus on tähän astisista näkemistäni kuvista parhaita. Jotkut ovat jopa 16-venaisen bensakiskosta modailleet kiinnityksen suuttimille ja sen näköisiäkin niistä on tullut...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01