Kuva-arvoitus Saabistille??

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Kuva-arvoitus Saabistille??

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Moikka!
Kuvan linkkisivu poistettu!
Viimeksi muokannut saabt8, To Heinä 22, 2004 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ei näy, niin ei :roll: :?:
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Saab kuva_arvoitus

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Mimmi kirjoitti:Jaa, mitkä kuvat ja missä :?:
Siis kuva news sivulla Finet.binaries.kuvat otsikolla Liittyy saab_clubiin ei näy ????
Merkillistä,,, :o
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Sellanen homma et kaikki ei nyyssejä lue. Helpompaa olis linkittää kuvat suoraan tänne.
BMW 320dA Coupe LCI
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Juu kyllä jää kuva-arvoitus arvoitukseksi.
Viimeksi muokannut Reetu, Ma Heinä 19, 2004 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Mää arvaan, että tämä jääkin arvoitukseksi :idea:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

K-jetronic ruiskuhan se siellä ei kuulu joukkoon. :) Näitä T16-koneita on tosiaan siellä täällä rakenneltu K-jetillä varustettuna. Vaatii vaan sopivat putkenpätkät ja jonkinlaisen tukirakenteen suuttimille. Kuulemma niistä tulee ihan toimivia pelejä ja tuosta 16-venaisesta koneesta löytyy kaikki tarvittavat reiät K-jetin kiinni pulttaamiseen. Toinenkin poikkeavuus löytyy, eli T8:n ahtoputkihan siellä on paikallaan. T16 matalapaineturbon ahtoputki on sinkittyä terästä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Timppa
"Viggen"
Viestit: 565
Liittynyt: To Touko 27, 2004 11:40
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja Timppa »

ahah..no olishan toi nyt heti pitänyt hokata... 8)
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Mertmi kirjoitti:K-jetronic ruiskuhan se siellä ei kuulu joukkoon. :) Näitä T16-koneita on tosiaan siellä täällä rakenneltu K-jetillä varustettuna. Vaatii vaan sopivat putkenpätkät ja jonkinlaisen tukirakenteen suuttimille. Kuulemma niistä tulee ihan toimivia pelejä ja tuosta 16-venaisesta koneesta löytyy kaikki tarvittavat reiät K-jetin kiinni pulttaamiseen. Toinenkin poikkeavuus löytyy, eli T8:n ahtoputkihan siellä on paikallaan. T16 matalapaineturbon ahtoputki on sinkittyä terästä.
Kyllä volvomies aina k-jetin tuntee kans, lh on pikkasen erinlainen :)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

16-venttiilinen kansi ei kuulu joukkoon.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

dimebak kirjoitti:16-venttiilinen kansi ei kuulu joukkoon.
Moikka!
No tämä vastaus on lähinnä koko totuutta.
-Lohko on vm.84 8T
-Siis startti pakosarjan alla (ei näy kuvassa kun valo huono)
-Kampiakseli vm.88 8v
-Jakopään koppa + ö-pumppu vm.91 i
-Läppäkotelo vm.84 8T
-Ohjaust. pumppu jostain 16v
-+paljon hikeä ja muuta sähläämistä.

Ei ole ns. H-moottorit lainkaan "samanlaisia" eri vuosimallien suhteen, niin kuin luulisi ensikatsomalta. Esim. toi jakopään koppa/pumppu/siivapyörä/kampiakseli ja nokkaketjun ratas,,, kaikkia on ainakin kolmea mallia. Ei tahdo sopia sekaisin millään.
Mut tässä koneessa on kyllä "sovitettu" kaikki sekaisin pikku viilailulla.
No mitä järkee moisessa on :?: :?: No ei niin mitään,,, oli vaan :idea: :D
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Tuo suuttimien asennus on tähän astisista näkemistäni kuvista parhaita. Jotkut ovat jopa 16-venaisen bensakiskosta modailleet kiinnityksen suuttimille ja sen näköisiäkin niistä on tullut...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin